1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door R E M I X, 4 okt 2005.

  1. shiga

    shiga Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens budgetgaming kan je em het goedkoopst vinden online voor 55 euro op gamedumper, denk dat ik deze skip. Net bij een vriend gespeeld en lijkt mij niet de volle prijs waard.
     
  2. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    score maar 6.8, is wel laag, rtcw kreeg zeker iets tegen de 10, maarja je moet zelf oordelen eeh
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    You sure? :9
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk wel mee eens, nu ik het spel even heb.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat moet haast wel, met de hoeveelheid Wolfenstein reclame op XBW zou je haast denken dat elk XBW lid 'm zou kopen :+
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wat ik overal hoor en lees slaat online nergens op.

    Sowieso wil iedereen online TD doen terwijl juist objective de kracht is van Wolfenstein.

    Daarnaast zijn upgrades permanent en niet mapbased zoals vroeger en schijnen mensen met bepaalde upgrades een oneerlijk voordeel te hebben
     
  8. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de game ook gekocht maar dan voor de ps3 ben benieuwd.
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Beter permanent voor clanmatches etc.

    Ik heb hem zelf ook gekocht en vind het een gruwelijk spel. De graphics zijn niet mooi en er zitten een paar bugs maar dat maakt me helemaal niks uit als ik noobs aan het rapen ben. Je kan zo in je eentje meerdere mensen aan.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hoezo permanent voor clanmatches?

    als het permanent is kunnen clans die meer gespeeld hebben voordeel hebben.

    Bij Enemy Territory moest je upgrades verdienen tijdens een match, dat was gebalanceerder omdat iedereen gelijk begon wanneer de match startte
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Omdat je dan veel meer variatie hebt wat het meer tactisch maakt. Ook zitten er dingen bij zoals Flat Jacktet en nog meer die het spel meer skillful maken. En als je competitief speelt heb je die upgrades wel waarschijnlijk, je hebt ze zo allemaal.

    Bij ET heb je ETPro waarbij je die upgrades helemaal niet hebt omdat dat de game niet meer skillful maakt, al het andere was gewoon voor mensen die niet competitief speelde.
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    De review staat nu ook op Gamekings.tv

    Zo te zien valt ie toch vies tegen. Ik heb hem nu ook maar voor de PC genomen, kijken wat ie waard is.
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Jongens, ik heb Wolfenstein gespeeld en ik wil er graag wat over kwijt hebben. Wel moet ik erbij vermelden dat ik alleen de singleplayer heb gespeeld en dat ik nog maar bij het 4e level ongeveer ben.

    Om te beginnen ben ik het toch wel eens met de review van Gamekings. En dat is niet vaak zo! Laat ik beginnen bij de AI. Echt waar jongens, die is verschrikkelijk! Misschien komt dat omdat ik hem op Normal speel, maar af en toe is het toch echt overdreven. Zo gooi ik soms een grenade en gaan ze niet eens wegsprinten. Ook stond ik soms zo vrij als vogel midden op straat en schoten ze gewoon mis. Tja... sorry maar dan zit er iets niet goed.

    Qua controls was er weinig op aan te merken, maar ik miste wel die twee knoppen om links of rechts om het hoekje heen te kijken. Dat ben ik zo erg gewend en bijna elke shooter heeft dat in deze tijd wel. Deze dus niet. Jammer!

    Ook één ding is dat er totaal geen diepgang in 't spel zit, behalve het knallen op Nazi's. Hier moet je imo gewoon van houden. Gelukkig vind ik dit wel lachen. Ik hoef niet altijd een spel te hebben waarbij je allerlei missies moet voltooien. Nee, van mij mag er ook eens een game tussen zitten waarbij je alleen tegenstanders hoeft af te knallen.

    Een ander aspect zijn de wapens en dat vind ik gewoon tof. Doet me meteen denken aan de Multiplayer van CoD: MW. In de game moet je goud vinden en daarmee kan je dan upgrades voor je wapens kopen, zelfs voor je granaten. Zo kan je een viziertje kopen voor je Kar98k of een demper op je MP40. Daarnaast is het zeer divers. Naarmate je in de game verder komt unlock je steeds andere upgrades.

    Ik hoor mensen mouwen over de graphics, maar dat vind ik onterecht. Ondanks dat het op de oude Doom 3 engine is gemaakt, geef ik de gfx toch een ruime voldoende. Het is geen Killzone 2, het is geen Call of Duty MW (2) of een Uncharted. Toch ziet het er goed uit!

    Een ander aspect wat ik echt heel tof vind is als je iemand op een bepaalde manier dood, dat ze echt doodbloeden of dat ze de lucht in vliegen. Dat komt, dacht ik, door die fantastisch Havok physics.

    Tot slot wil ik zeggen dat als ik schiet, niet echt het gevoel heb dat ik een wapen in mijn handen houd. Misschien klinkt het heel gek, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel. Het voelt niet zwaar. Als ik Killzone 2 speel, lijkt het net echt of ik daadwerkelijk een zwaar wapen vasthoud en dat gevoel heb ik hier niet.

    Daarbij wil ik snel nog even zeggen dat de sound gewoon erg goed is. Het geluid van de wapens klopt, eigenlijk klopt alles wel op het gebied van de sound.

    Al met al moet ik nog steeds zeggen dat ik de game nog niet heb uitgespeeld. Ik laat later wel weten wat ik er dan van vind en laat ik ook nog wat kwijt over de Veil krachten.
     
  14. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    is hij waardig om het direct van release te kopen?
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    hij krijgt erg veel slechte reviews dus laat hem lekker liggen :)
    @prozaxx: die release is al geweest dus direct van release ben je nu al te laat mee
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Nou ik zou de review van Gamekings.tv checken. Ik vind hem tot nu toe helemaal daarop overheen komen. Het is niet slecht ofzo, maar ook niet top! Het is gewoon een zeer vermakelijke game. Maar het is geen RTCW oid. Om 60 euro hiervoor te dokken vind ik wat overdreven.
     
  17. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    na 30 min SP en 1 rondje mp weer uit mn xbox gehaald, valt erg tegen, vooral als je het op grafisch gebied vergelijkt met huidige shooters.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben ik blij dat ik Virtua Tennis 2009 heb gekocht ipv deze game. :emo:
     
  19. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de Gametrailers review gelezen, en ik zag dat er echt een super erg verschil is in de graphics tussen singleplayer en multiplayer. Is het ook echt zo erg, of was het gewoon in dat filmpje zo?
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Singleplayer maakt gebruik van de Doom 3 engine terwijl multiplayer nog de oude RTCW/ET engine gebruikt. Dus er zit inderdaad verschil tussen.
     

Deel Deze Pagina