Raven is toch ook van Soldier of Fortune? Dan kun je met Wolfenstein iig weer een flink 'Gore' festival verwachten.
vond eerst edeel op pc wel vet, maar deze wor dhet dus echt niet, kijk hoe lelijk de nieuwe screens zijn haha
Tsja, maar toch brengt het wel echt dat vertrouwde CW sfeertje, dat grimmige en die elektriciteit-troep. Een maf spel, maar wel supervet.
voor mij zonder meer ook, ik kan niet wachten tot ie uitkomt... weet iemand al wlke maand we em kunnn verwachten?
leipe trailer, wanneer komt deze game in NL uit?? weet iemand al een maand? deze game ga ik 100% gelijk halen met de release
Het stod ergens in de PU, maar ik durf het niet te zeggen. Ze zeggen wel, de echte wolfensteins fans zullen krijgen waar ze naar verlangen.Maar voor gewone gamers is het meer knallen zei den 'ze(PU)'
Ik snap dat niet echt.. Ik zie mezelf als een wolfenstein fan, maar wat zal de ervaring voor mij anders maken dan gewone gamers dan? Ik zit namelijk niet te wachten op 'gewoon' knallen. Die trailer ziet er tof uit. Ik neem aan dat het verhaal beetje hetzelfde is als vorige deel: Himmler doet wat experimenten en creeërd de Übersoldat enz?
wat is de PU nou weer, het blad met de zwaar overrated en zwaar underrated games ik vind die reviews/previews vn hun waardeloss
De officiële website is ook online www.wolfenstein.com Veel staat er op dit moment nog niet op. Maar hopelijk komt daar snel verandering in.