Jij hebt hem al gespeeld begrijp ik? Anyway, pas weer RtcW geïnstalleerd... En het wordt nog steeds gespeeld! Het toffe van de MP was dat er geen monsters enz inzaten, maar gewoon Axis vs. Allies. Ik hoop dat ze dit keer gewoon weer voor monsters in de SP gaan, maar in de MP eruit laten. Spreekt me niet echt aan. Ik ga deze game ook kopen om de multiplayer. Enne, jullie moeten effe Enemy Territory downloaden om in de sfeer te komen, die game is ook geweldig. Call of Duty heeft zijn succes van RtCW afgekeken.
Volgens mij was Wolfenstein de eerste game met klasses die echt nodig waren om objectives te completen. Ik heb dat daarna (te) weinig gezien in MP games. Je had engineers die bepaalde dingen moesten opblazen, en zonder engineer kon je het potje nooit winnen. Je had soldiers met MG42's die de basis verdedigen. Je had medics die alle dooien moesten reviven. Een luitenant kon airstrikes enz inroepen. Omdat het XP systeem heel goed uitgewerkt was, zag je altijd een mooie balans in de verdeling van de klasses.
Ja maar dat heeft niks met COD te maken ? Ben het verder wel met je eens, de mooiste MP ervaringen heb ik gehad met Enemy Territory!!
De singleplayer vind ik juist een van de coolste uit een shooter ooit. Die occulte Nazi-shit vind ik gewoon geweldig. Lekker mysterieus en cool.
idd leuk sfeertje die sp, maar bij co-op waas het wellastig dat als je een lvl bezig waart dat als je allebei dood bent dat je helemaal terug opneiuw moest beginnen
http://www.youtube.com/watch?v=lJX84YuPOHc gelekte info van de multiplayer maps in nieuwe wolfenstein
Lijken mij typische wolfenstein mappen, zo van die typische grauwe omgevingen. Heeft iemand het artikel gelezen in oxm, ik zou graag weten wat ze er van vonden?
Ja maar COD heeft geen klasses. Je kunt zelf een wapenpakket kiezen. Ik denk dat Rainbow Six hiermee eerder was in 1998 Bovendien was team fortress uit 1996 nog eerder met het klasse systeem RTCW is van 2001
True, Team Fortress was een goede eerste, maar ik vond dat daar de klasses niet bepalend waren. In RtcW had je geen deathmatch ofzo, alleen Objective. Daar had je echt een Engineer nodig, anders kon je nooit winnen...
Oke, wat is dat amulet in zijn hand? Dat zat niet in de originele remake. Zijn er nog meer zaken anders tov het origineel?