Activision laat deze zomer nog zijn nieuwste Wolfenstein op ons los. Volgens een persbericht zal publisher Activision Wolfenstein op 4 augustus releasen. Dit houdt in: de PC, PS3 en Xbox 360 versie. Wel is er nog wat onduidelijkheid omtrent de launch. Waarschijnlijk is dit de Amerikaanse releasedate en zullen wij dus nog zo'n viertal dagen moeten wachten voor het in onze rekken ligt.
Die trailer ziet er goed uit, maar die screens in de openingspost kunnen toch echt niet, die vind ik zwaar lelijk.
hebbe hebbe! deel 1 was zo vet en ben pas begonnen aan de 3d arcade versie, gewoon om dat gevoel van toen weer terug te krijgen. Geweldig. Deze game gaat er dus ook zeker komen
Ik vrees toch dat dit deel niet zo roemruchtig en geniaal wordt als deel 1 (RtCW). Ik lees eerst wel wat MP reviews. Sinds CoD4 heb ik eigenlijk geen een keer meer MP aangeraakt, en ik mis dat toch wel .
ach uitstel vind het niet zo erg, als ze maar zorgen dat het een ubertoffe game word!!! wolfenstein 3d was het 1e spel waar ik MAANDEN verslaafd aan ben geweest... daardoor ben ik een gamer geworden dus ik hoop echt dat deze game het weer gaat worden.... k zou hier wel een special edition of iets met extras voor deze game willen kopen, weet iemand of dat komt? of miss een leuke pre order actie ergens?
Qua achievements vind ik het altijd zo poep die multiplayer achievements. Persoonlijk zoek ik het nooit om zoveel tijd te besteden om die Multiplayer achievements te halen. Als ik zo naar de achievements kijk zijn het er nogal veel. jammer
Als ze ook maar een klein beetje in de buurt komen van de MP van RtCW : Enemy Territory dan is het al geniaal! Er is nog weinig bekend over de MP of niet?