WOOHOO: 2.1 Thrustmaster Sound System binnen!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mota15, 4 okt 2002.

1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan gelukkig ook totaal geen verstand van zaken, aanvaard mijn welgemeende excuses voor het delen van mijn mening.

P.S. voor je weer eens een domme opmerking over iemand maakt zorg er dan voor dat die uitspraak ergens op gebaseerd is. (hint: kijk eens op me site ofsjow).

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

rofl.....:+ :+ :+ :+ :+..ofzo,ofoz of ofz zozozzooooooo ofzo hahaha ik pis hier in me broek:+

Laatst bewerkt: 9 okt 2002
  3. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry dat ik zo reageerde

Alleen ik word zo gek als mensen zeggen(niet jij) dat de 2.1 heel slecht is en dat het gewoon boxjes zijn en dat irriteert me nou zo...
    Maar ze weten geeneens hoe het klinkt omdat ze geen 2.1 hebben....als je nou eerst een mening over iets zegt wat je zelf hebt gezien of gehoord,dan kan je er pas commentaar over geven.....

Ohja nog een vraagje voor jou Tipex: heb jij die foto van je Xbox + die andere apparatuur met een digitale fotocamera gemaakt???

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen punt hoor :)

foto is gemaakt met me canon s20 (digicam)

5. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ok thx....binnenkort zie je mijn systeem ook in die topic...heb namelijk fotos gemaakt met Spycam :D

Dat grappig klein dingetje...8)

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het wordt onoverzichtelijk omdat jij alles off-topic blijft gooien. Ik waarschuw je hierbij! :mad:

7. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn boxen zijn 2x 40 wat met een ingebouwde Subwoofer. Een tamelijk goedkoop setje van Aiwa: toen die tijd iets van 400 gulden.

Ik vind het geluid behoorlijk belangrijk, maar als ik zo'n (goedkoop) setje koop wil ik ook een duidelijke verbetering. Als student heb ik niet veel geld, en het geld wat ik heb wil ik daarom zo goed mogelijk besteden. :)

8. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk als je al goed geluid hebt van 2 boxen met 40 watt en ingebouwde subwoover dan zou ik hem niet kopen.....

Maar ik had helemaal geen stereo ofzo...en toen dacht ik ik koop die 2.1 zodat ik wat geluid in me kamer heb :+

9. goofy_rulezzz

goofy_rulezzz xbox roeleert!

Leuk Bevonden:
    0
    k heb een pioneer ns9 audioset met 2 keer 60 watt rms en sub woofer van 50 watt.
    dit geeft een goed geluid, ook omdat deze audioset beschikt over een digitale ingang.
    een 2.1 setje hoeft dus helemaal niet zo slecht te zijn.

laterzzzz

10. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ben toch wel benieuwd naar die set.....ik hoor van de ene kant dat ie zwaar zuigt en van de andere kant dat ie ruled....dan weet ik het ook niet meer :confused: naja ga denk ik maar eens naar media markt ofzow, daar kunnen ze toch ongeveer allemaal aan kan ik het eens met me eigen oren beluisteren
    trouwens.....zo'n 5.1 set is natuurlijk heel mooi maar je hebt er een grote portomonee voor hebben wil je een redelijke set hebben, 2.1 ligt iets meer binnen mijn bugetje :)

11. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las trouwens vandaag dat er nu ook 7.1 setjes op de markt zijn.... Stond in CID 22 en ze noemen het de nieuwe trend in geluid. Het moet de nieuwe standaard worden in surround. Zeven speakers ( een middenvoor, een links- en een rechtsvoor, een links-en een rechtsopzij en twee achter) en een subwoofer. Door deze hoeveelheid speakers moet het geluid werkelijk 360 graden rondom zijn te horen....

Klinkt allemaal best maf, dacht je eerst de blits te maken met een nieuwe 5.1 set komen ze al weer met de nieuwe standaard....

Een galg voor je portemonnee zou ik zeggen...

12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

7.1 nieuw?????
    heb het hier al meer dan een jaar staan.......enne................het zijn 8 speakers..geen 7 :+

13. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Sorry had het verkeerd gelezen. Enne het zijn toch 7 speakers + subwoofer?!?

14. masterape

masterape Guest

In de PU heeft het 4,5 ster.Maar een vraagej al moet je hem aansluiten via de witte en rooie en gele stekkertjes dan kun je dat niet tijdens de xbox gebruiken ofwel?Want daar sluit ik hem op aan.

15. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    je gebruikt alleen de rode en witte....de gele laat je in de tv....

En die rode en witte sluit je op 2 plugjes een rode en een witte weer aan die via de subwover gaan.....

16. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kweet nie of het al gezegd is, maar creative heeft 4.1 setjes te koop voor hetzelfde geld. komt behoorlijk geluid uit.

17. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    en waar zou ik die creative setjes kunnen vinden?

18. masterape

masterape Guest

Nou ff opnieuw uitleg,hoe werkt het nu.Ik heb een TV+xbox.Ik heb op mijn TV,een geel rood en wit rondje,waar ik mijn xbox op aan sluit.Dan heb ik ook nog een gaatje er langs waar ik een koptelefoon op kan aansluiten.Achter heb ik ook nog wat zooi twee van die dingen met allerlei kleine pinnetjes waar je dat losse stuk op kan aansluiten,met dat gele rode en witte gaatje,maar dat past niet.Kan dat 2.1 setje op TV en xbox en hoef je het dan alleen op de TV aan te sluiten of moet je al wil je het op de xbox in een ander gaatje steken in de xbox?

19. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    ok je hebt dus de scart kabel van je xbox, je doet de gele in je TV

Bij de 2.1 set zitten 2 plugjes( een rode en een witte)....de rode en witte van je xbox scartkabel doe je in de rode en de witte plugjes van de 2.1 set...

en je krijgt het geluid alleen als je xboxt

Misschien kan je is in het mIRC kanaal komen dan kan ik je helpen... op mIRC kan je het downloaden en als je in het programma bent dan doe je bij File > Options > Connect dan klik je op Add dan type je wat in bij Description( maakt niet uit wat bijvoorbeeld: Xbox) en dan doe je bij

IRC server: irc.quakenet.nu

en als Port: 6667

en dan gaat ie connecten....en dan klik je op het 3de knopje van boven( gele icoontje )

en dan type je daar in #xboxworld en dan klik je op Add en dan dubbelklik je op #xboxworld en dan zit je erin

Laatst bewerkt: 20 okt 2002
  20. masterape

masterape Guest

Ok ik snap het en kun je het ook op je TV aansluiten?En ken je toevallig de A-box,dat is dolby surround 5.1,maar dan heb je een mini-jack aansluiting nodig maar die zit niet op de xbox,dus die dolby surround 2.1 is denk ik een betere keuze of niet,en is het goeie kwaliteit?

Deel Deze Pagina