Het handigst is gewoon aan te sluiten via je geluids OUT van je TV, helaas hebben de kleinere TV's dat niet geloof ik..
Ennuh wordt die Scart kabel erbij geleverd of bedoel je eigenlijk de Microsoft Xbox AV-kabel,die er al bij zat toen je hem kocht?http://www.dixons.nl/Store/productL...uters_accessoires_xbox&scindex=0&startrange=0.En mijn emailadres is pieterrrrrr@hotmail.com,misschien wa handiger.
Ok ik krijg binnenkort een nieuwe tv.. maar nu heb ik het nog zo... meestal speel ik beneden maar boven heb ik deze opstelling: Hoe Sluit ik het nu aan.. (misschien verduidelijkt dit het iets voor mij en let niet op de geweldige tekenkunst )
Rood en wit moet in je SubWoofer systeem en Geel in je tv bij de video! Zo moet het toch als ik het goed begrijp!
Jah nu snap ik het ook.. k heb net ff me stereo aangesloten.. maar nu weet ik ook dat ik het bij die stereo laat... Technics vette sjit
Ik weet niet of het al gezegd is (volg deze thread niet meer zo) en misschien dat jullie het al hebben gezien, maar die 2.1 Sound System van Thrustmaster kost nu 59,95 bij Dixons. Scheelt toch weer een tientje..
ik heb ook al een tijdje me xbox op mn stereo setje aangesloten.. toch een stuk beter dan mono geluid mooie tekening hantheman nu nog w88 op me 5.1 setje
Ik heb vandaag ook het Thrustmaster systeem gehaald, en voor weinig geld is dit zeker een hele goede 2.1 set! En die 3D functie erop maakt het helemaal af! Eindelijk iets van goede kwaliteit van Thrustmaster
Hier weer iemand tevreden over dit setje.....mooi zo en macksplack....het is helemaal niet zonde van je geld
hmmz zodra ik geld heb haha me pa ergerd zich nu al aan het geluid dat ik uit me tv en me radio pomp, word nog leuk haha ouders....:r .....
ik denk dat hij gewoon een speaker set heeft die je op je receiver/midi etc. aansluit, ik zelf heb een harmann receiver en 5.1 sony speakers een nadeeltje is dat m'n receiver dolby prologic (1) is, k heb wel 6channel (zelfde als dd/dts) maar geen optical in maar kan bijvoorbeeld wel gebruik maken van dd/dts via een dvd speler die het decoderd (klinkt niet echt voor muziek maar voor films en games klinkt het wel redelijk goed). Ik heb m'n receiver nu ook op 2.1 staan omdat mijn rear speakers nog achter m'n bed liggen. Ik denk dat zo'n 2.1 setje bijna altijd wel beter klinkt dan je gewone tvtje vooral omdat je 'stereo-effect' groter is omdat je speakers verder uitelkaar staan. Correct me if I'm wrong
kan je zo 'n thrustmaster 2.1 setje ook aansluiten als je een mono tv hebt, dus alleen een wit en een geel tulpstekkertje aansluiting?
ik heb op mijn kamer zo'n ouwe tv, maar in de woonkamer staat de xbox meestal en daar staat wel een 82 cm TV met fantsoenlijk stereo geluid door de HIFI installatie met 2keer 120 Watt boxen. duz dat zit wel goed