MOEHAHAHAAAAAAAAAAA Wtf is dat 500 watt ofzow? De prijs zal ook wel niet mals zijn.... En wie heeft plaats voor zo'n barbecue??? cool bureaublad trouwens
Nou ben ik wel eens benieuwd hoeveel dat ding kost... En ben ook benieuwd hoevaak jij nieuwe buren krijgt, want volgens mij komt er aardig wat geluid uit dat setje
Laat ik het zo zeggen: als ik een subwoofer test draai en hij staat op halverwege dan kan mijn toetsenbord dansen. Hij was overigens in de aanbieding van 1600 naar 600. Ik zou bij deze beuker(sr) nog willen bedanken voor de tip
ik zit er ook over te denken om een Thrustmaster 2.1 setje te kopen..maar nu is m,'n vraag..kun je die boxjes alleen maar langs je tv zetten? of is die kabel vrij lang? kan iemand mij hier meer over vertellen?
Hey, Ik heb alleen een scart aansluiting op mn TV.. Kan ik de Thrustmaster 2.1 set ook voor mn TV gebruiken???Wel voor m n Xbox toch?? http://www.audiosonic.nl/media/KT9255.jpg - Hier een plaatje (ik heb geen idee hoe je er een plaatje moet neerzetten) -------------------------------------------------------------------------------- Hier staan de specs: AudioSonic KT 9455TX / KT 9456MSTX Color television, 55 cm black stripe / flat square screen Colour tv with full function infra-red remote control Blackstripe/Flat square tube 55 cm On screen function display Stereo/Teletext reception 7 page teletext memory 100 preset channels PAL B/G Direct programming Hyperband cable tuner
De woofer kan niet te ver van de TV af geplaatst worden (hoogstens 1 a 1,5 meter), maar boxjes hebben kabel van ongeveer 2 meter vanaf de subwoofer dus die kunnen iets verder weg.
rechtstreeks op je tv gaat volgens mij niet, omdat de tv zover ik weet geen out port heeft en alleen maar in, tulp/ scart enzo. op xbox kan wel, dus zover ik weet niet op je tv
Mijn TV heeft er een speciale uitgang op zitten en kan je ook instellen op "Externe Audio iets" dus ik denk dat 't aan je TV ligt
pfoe, erinbouwen zal vast gaan, een decoder ofzo, maar ik vraag me af of het wel wijs is om dat te doen, het is in ieder geval niet het makkelijkste, omdat je in je tv je snoeren naar je speakers naar een versterkertje of decoder moet zetten, die dan ook in tv komt, of ernaast ofzo, en van daaruit je speakers aansluiten.