De NGC versie was framey! Verder was het wel een tog gamepie. Ga ervan uit dat ze die framedrops erop de Xbox versie uitgehaald hebben...
ik vindt het allemaal erg vaag , op tothegame.com staat nu weer een release date van 9 mei in de uk , en 22 april in de us , ik snap er niks meer van
Hij is nog niet in Amerika uit en daar zal hij zeker eerder uitkomen. Dat wordt dus nog even wachten. - Locke
lul niet man, hij staat al teringlang op 28-03-03. en silent hill 3 komt hier toch ook eerder uit dan in Japan.
Ik ging vanochtend kijken bij de lokale gameboer en die wisten mij te vertellen dat hij uitgesteld was. Ik hoop natuurlijk dat het bullshit is maar ik ben bang dat het nog een weekje langer kan duren voor dat hij hier is.
Ik trwijvel ook een beetje over dit spel, SW spellen vind ik meestal wel leuk.. Maar de lightsaber actie is niet echt super maar misschien wel in de voertuigen. Ik check het spel wel in de winkel en anders ruil ik um in voor een ander koel spel (er komen toch zat)
ik ben anti-starwars/star trek j/k, het heeft me gewoon nooit kunnen boeien en de games ook niet dus ik niet koop doen clone wars!
Op de site van lucas arts staat dat hij uit komt in; spring 2003. Daar schiet je ook niet echt veel mee op.
Ik denk niet dat hij vandaag er is .. we melde dat deze 28 maart uitkomt??? zoekt in nieuws Gaat Jordi schoppen
Niet Jordi schoppen want hij stond echt heel lang op Tothegame voor vandaag geplanned. Ik zie net dat hij naar 9 april verschoven is. Zal je altijd zien