Average Ratio: 76.1% - (76.1%) niet echt hoog voor gamerankings....ga em toch maar schrappen van m'n want lijstje denk ik...(na wat commentaar gelezen te hebben) Edit: USER VOTING: 7.0 16 Votes en op gamespot: Reader Reviews 7.8 23 ratings
heel verstandig want hij zuigt! en de framerate is nog steeds niet goed en je hebt hem fokking snel uitgespeeld.
Ik heb de PS2-versie ook gezien, baggerput... Framerate van niks... In de Gamespot-review van Clone Wars op de Xbox staat dat ook de Xbox-versie regelmatig te maken heeft met ernstige framerate drops... Ik vrees dat ik dit spel niet ga kopen... Jammer... In de meeste reviews wordt aangegeven dat SW- Jedi Starfighter veel beter is op de Xbox... Dat is inderdaad een goed spel... Niet perfect, maar dus blijkbaar beter dan CW...
zit er een co-op bij? dat zou het spel veel leuker maken en mensen toch doen besluiten deze game te kopen misschien.
ik heb hem op de cube gespeeld... het is allemaal wel aardig maar het haalt echt nooit de kwaliteit van bv. rouge leader
Ja hoor mensen, hij ligt eindelijk in de winkels. Ik zag hem net liggen bij de Free record shop.. @zsander: ja er zit co-op bij.