Wordt Clone Wars wat?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 23 mrt 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Average Ratio: 76.1% - (76.1%) niet echt hoog voor gamerankings....ga em toch maar schrappen van m'n want lijstje denk ik...(na wat commentaar gelezen te hebben)

Edit: USER VOTING:

7.0
    16 Votes

en op gamespot:

Reader Reviews

7.8
    23 ratings

Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  2. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    heel verstandig want hij zuigt! en de framerate is nog steeds niet goed en je hebt hem fokking snel uitgespeeld.

3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PS2-versie ook gezien, baggerput... Framerate van niks... In de Gamespot-review van Clone Wars op de Xbox staat dat ook de Xbox-versie regelmatig te maken heeft met ernstige framerate drops... Ik vrees dat ik dit spel niet ga kopen... Jammer... In de meeste reviews wordt aangegeven dat SW- Jedi Starfighter veel beter is op de Xbox... Dat is inderdaad een goed spel... Niet perfect, maar dus blijkbaar beter dan CW...

4. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    zit er een co-op bij? dat zou het spel veel leuker maken en mensen toch doen besluiten deze game te kopen misschien.

5. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is CloneWars vooral vet door de Multiplayer en Live ondersteuning!!

6. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op de cube gespeeld... het is allemaal wel aardig maar het haalt echt nooit de kwaliteit van bv. rouge leader

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor mensen, hij ligt eindelijk in de winkels. Ik zag hem net liggen bij de Free record shop..
    @zsander: ja er zit co-op bij.

8. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat is natuurlijk wel weer tof die co-op optie

Deel Deze Pagina