Wordt gevaarlijk, dan hoef je geen belasting te betalen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 6 mrt 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ook in de krant van vandaag, als je maar gevaarlijk genoeg bent hoef je geen belasting te betalen. Handig man!

Hele zigeunerkampen zijn vrijstaatjes en niemand die daar woont hoeft belasting af te dragen. De belastingsdienst heeft dit gewoon jaren gedoodgt op aanmoediging van de Pvda die het zag als dicriminatie en generalisatie.

En nu zitten we dus net als deze regering met de puinhoop en problemen die dit met zich mee brengt. Iedereen in nederland moet belasting betalen dus ook deze mensen, of ze nou willen of niet. Beetje geweldadig zijn en dan ook nog je zin krijgen, stuur er maar 600 man ME op af :{. Dit soort dingen kunnen echt niet imho..

Maarja de problemen stapelen zich op lijkt het wel, de ene week erger dan de andere.

2. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had het gelezen ja !! (telegraaf) zowiezo vind ik het belachelijk ook als je in een woonwagen woont je 2 % belasting moet betalen!!!

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben geld nodig.
    En dan zijn ze van zulke gasten bang!
    Dan moeten ze maar de ME ofzo meenemen dan krijgen ze het geld wel...

4. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een troep korps mariniers het kamp insturen...wie niet betaalt, zal een paar correctieve tikjes krijgen.

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan het me wel voorstellen dat ze niet langs durfen bij een hells angels hoofdkwartier, stuur er dan idd 600 me man op af

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    @Rodger Young...idd, maarja, die dudes (Pickeys als je Snatch hebt gezien) betalen dan maar reteweinig belasting dus echt veel zin...8)

7. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon laten betalen die handel, je bent hier dus je betaalt ook maar mooi je belasting.
    Weigeren ze, dan kun je ze onder druk zetten, maar je kunt ze ook simpel het land uitzetten :).

8. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Iedereen moet gewoon meedragen aan belasting, zij ook..

9. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wou je Hells Angels van Nederlandse afkomst het land uit zetten? Die hebben recht hier te leven, maar ze moeten dan ook wel inderdaad belasting betalen. Men kan in deze tijden daar nog weinig aan doen. Je zou stroom en water af kunnen sluiten, maar dat is eigenlijk niet eerlijk tegenover hen, omdat ze die wel betalen.
    Een keer een dikke politie inval zou ze goed kunnen doen, of motoren invorden als ze slapen.:+

10. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is natuurlijk niet de schuld van deze regering he! Deze regering heeft het gezien en gaat er (misschien) nu iets aan doen.. De verantwoordelijken zijn de vorige(n) regering(en).

11. Klopt het dat hier de hele moderator gang heel erg rechts denkt? :)

12. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    wat is daar nou erg rechts denkend aan? het is gewoon de waarheid zeggen

13. Het is wel degelijk rechts denken, 600 ME naar een kamp sturen waar zigeuners zijn is toch redelijk rechts (vanwege o.a hun andere afkomst).

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Niet ME, meteen een paar soldaten. En wie niet wil betalen na een paar keer waarschuwen, moet maar voelen. Je kunt ze niet eewig 'tikjes' geven. Je moet gewoon minstens 3 keer zeggen: betalen of we schieten. En als ze niet betalen schiet je ze in et been of zo. Is easy tog. Nederland moet niet zo zielig doen tegenwoordig. Verkrachters en moordenaars krijgen nog maar 7 tot 10 jaar of zo. Die mensen mogen nooit meer vrijkomen. En dan zijn de bang voor een stel zigeuners?

gewoon opruimen die mensen, hebben geen enkele waarde voor de maatschappij en houden zich niet aan de wet.

15. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is dit nou weer voor onzin? Is de staatsbelangen nastreven rechts? Er word trouwens niet gezegt dat we 600 man me ernaar toe zouden moeten sturen omdat ze van een andere afkomst zijn.. Er moet 600 man me opaf gestuurd worden omdat ze geen belasting betalen omdat ze de deurwaarder in elkaar slaan..

16. Ik vind het ook klote dat ze geen belastig betalen, maar dat doen ze niet omdat als ze ergens in een 'normale' buurt gaan wonen ze meteen als criminelen beschouwd worden, daarom vluchten ze ook naar stukken land waar weinig anderen wonen.

Hier moet natuurlijk wel iets aan gedaan worden, maar laat ze dan tenminste leven als normale mensen in normale woonwijken, met goede banen. En al criminelen die er tussen zitten gewoon aanpakken.

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waar haal je het idee vandaan dat deze mensen ongewenst zouden zijn en daarom hun toevlucht zouden hebben gezocht in woonwagenkampementen? Het overgrote deel van de kampers wil hier juist wonen en gruwelen van het idee om bijvoorbeeld in een flatje of rijtjeshuis te moeten wonen. Het gaat hun met name om het saamhorigheidsgevoel. Het probleem zit hem in het feit dat er ook behoorlijk wat tuig tussen dat soort mensen zit. En denk je nu echt dat die niet in zo'n kamp willen wonen? Samen staan ze tenslotte sterk zoals nu maar weer eens blijkt. De politie en de belastinginspecteur durven deze mensen niet eens aan te pakken in de woonwagenkampementen dus zij zitten daar echt wel goed hoor.

Tevens wordt hier door sommigen net gedaan alsof het hier steeds om zigeuners zou gaan. Alsof alleen zigeuners in dit soort woonwagenkampen zouden wonen. Onze (overigens walgelijke) Nederlandse volkszanger Fransje Bauer is van oorsprong ook een kamper, maar ik geloof toch niet dat dit ook een zigeuner is of wel soms?

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat ze al die kampers moeten aanpakken.. Is toch van de zotte wat die lui allemaal flikken.. Hebben de grootste hennep-kwekerijen van wie dan ook hier in Nederland, betalen geen belasting, sjoemelen bij het leven, kopen en verkopen alles illegaal.. En de Nederlandse regering weet gewoon alles wat ze doen, zouden ze juridisch gezien zo allemaal kunnen oppakken en voor het gerecht laten verschijnen, maar doet het simpelweg niet.. Zwakte, echte zwakte.. Je kan hier in Nederland alles flikken zolang je maar met een groep >10 bent, en je gevaarlijk opstelt.

19. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Een ander woord voor belasting is "COLLECTIEVE" lasten. Lasten, die we als samenleving in zijn geheel SAMEN moeten betalen. De leden van het koninklijk huis uitgezonderd. Van dit geld worden dingen betaalt die onze samenleving draaiende houden, zoals politie, ziekenhuis enz.

IEDEREEN moet belasting betalen. Doe je dit niet, dan vind ik idd dat er hard ingegrepen moet worden. En of je nu zigeuner bent of niet, dat maakt natuurlijk niet uit! Ik zou eerst met boetes beginnen, ik weet natuurlijk dat dat niets uit zal halen, maar het is een gebaar van tegemoetkoming. Volgende stap is idd. de ME erop af sturen en ze de straf geven die ze verdienen. En wel die van fraude. 2-4 Jaar gevangenisstraf. Een eventuele andere oplossing is het voor hen afsnijden van allerlei collectieve voorzieningen. Zoals de vuilnisman, politie, ziekenzorg, water, gas, stroom enz. Dat zal ze leren!

20. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Vinkenslag is vorig jaar ook een inval geweest met meer dan 500 man ME/Politie als controle naar iligale praktijken. Ik weet niet hoeveel wiet plantages ze wel niet hebben gevonden.. Vinkenslag is hier zo vaak in het nieuws. Niemand durft er heen. Dus in deze zaak zullen ze toch weer gebruik moeten maken van de ME zoals velen al gezegd hebben.

Deel Deze Pagina