Jongens ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat we nog een mooie zomer krijgen. Dus ik wil wel eens weten wat de algemene stemming op het forum is over de vakantie. Krijgen we nog een "lekker weer vakantie" waarmee we lekker buiten met een pilsje kunnen gaan liggen in het zwembad ( als je vrij hebt ) of blijft het slecht en wordt het een lange herfstvakantie?
Ik denk dat het helaas een k*tvakantie gat worden, en de zon het niet gaat winnen van de wolken. Maar er zullen vast wel een paar dagen bij zitten die op zomerdagen lijken.
Ja ik denk dat het in september super mooi weer wordt en dat ik dan lekker achter mijn bureautje zit, bij mijn stage plek. Damn wat zie ik daar tegenop
Ik vermaak me nu ook best, maar een graadje of 30 met een zonnetje erbij vind ik ook heel aangenaam.. Ik weet zeker dat we nog wel een paar weken heerlijk weer krijgen, en dan lig ik op het strand, of ben ik aan het werk
Als het blijft stormen knijpen wij er nog wel ff tussenuit denk Naar Luxemburg of iets anders. Als er intressante Last-Minute-reizen zijn.
Ik kijk wel lachent neer op deze thread nu ik 3 weken in het snik hete benidorm zit. Geen last van regen hier hoor. Hopelijk is het bij terugkomst alweer wat beter, dan kan het bruine kleurtje mooi vastgehouden worden.
Weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar achterhoek heeft geen last van extreme regen. Gister wel even 10 min. een flinke bui gehad, en 's avonds ook, maar niet de hele dag door. Wel de hele dag donkere lucht enzo, maar daar bleef het ook bij