Ik wil toch even reageren op enkele opmerkingen hier:
Even wat feiten:
Arthur had maar 2 dagen intensief geoefend ivm zijn inschrijving aan de universiteit die hij belangrijker vond. Handewasser had naar eigen zeggen 58 uur per week geoefend gedurende de hele vakantie.
Handewasser had in de aanloop naar de wcg vrijwel geeneen x van Arthur gewonnen. Dan heb ik het over vele races. Ook bij de prequalifiers verloor handewasser keer op keer.
De tijden van Arthur waren sneller.
Project Gotham Racing 3 is een makkelijker spel dan PGR2 en vraagt te weinig skill. Daarom eindigde ik ook maar binnen 1,5 seconde van tuur, waar dit normaal meer is. Skillverschil komt er nauwelijks uit waardoor het veel gevoeliger is voor geluk.
De regels van PGR3 zijn erg slecht. Best of 3 met 3 laps is te weinig. PGR3 is itt pgr2 geen wcg-waardige game.
Tuur is europees kampioen PGR3, wereldkampioen PGR2 en heeft nog nooit in de poules verloren.
Tuur reed een matige finalerace, Handewasser een goede race.
Als je het totaalplaatje ziet vind ik niet dat je kan zeggen dat Arthur slechter is. Er zullen altijd mensen blijven die denken het beter te weten, terwijl ze er niet bij waren. Mij interesseert het niet meer zoveel allemaal, juist door dit gedoe zijn Arthur en ik zo goed als gestopt( in ieder geval voorlopig). Handewasser is een goede pgr3 speler, maar ik vind hem overall gezien niet beter.
Laatst bewerkt: 21 okt 2006