1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 20 okt 2006.

1. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    - Update -

SteFFan heeft de halve finale verloren, maar heeft toch nog brons gehaald.

Krye heeft de kwart finale verloren, ligt uit het toernooi.

Grubby heeft zijn eerste 2 Matches in de Single Elimination gewonnen, hij zit nu bij de top 8.

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    pff beetje matige wcg weer voor Nederland dus...

Had wel verwacht dat NL het na vorig jaar beter ging doen.. maar blijkt dus wel mee te vallen. Volgend jaar beter..

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil toch even reageren op enkele opmerkingen hier:

Even wat feiten:

Arthur had maar 2 dagen intensief geoefend ivm zijn inschrijving aan de universiteit die hij belangrijker vond. Handewasser had naar eigen zeggen 58 uur per week geoefend gedurende de hele vakantie.

Handewasser had in de aanloop naar de wcg vrijwel geeneen x van Arthur gewonnen. Dan heb ik het over vele races. Ook bij de prequalifiers verloor handewasser keer op keer.

De tijden van Arthur waren sneller.

Project Gotham Racing 3 is een makkelijker spel dan PGR2 en vraagt te weinig skill. Daarom eindigde ik ook maar binnen 1,5 seconde van tuur, waar dit normaal meer is. Skillverschil komt er nauwelijks uit waardoor het veel gevoeliger is voor geluk.

De regels van PGR3 zijn erg slecht. Best of 3 met 3 laps is te weinig. PGR3 is itt pgr2 geen wcg-waardige game.

Tuur is europees kampioen PGR3, wereldkampioen PGR2 en heeft nog nooit in de poules verloren.

Tuur reed een matige finalerace, Handewasser een goede race.

Als je het totaalplaatje ziet vind ik niet dat je kan zeggen dat Arthur slechter is. Er zullen altijd mensen blijven die denken het beter te weten, terwijl ze er niet bij waren. Mij interesseert het niet meer zoveel allemaal, juist door dit gedoe zijn Arthur en ik zo goed als gestopt( in ieder geval voorlopig). Handewasser is een goede pgr3 speler, maar ik vind hem overall gezien niet beter.

Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en nee ik probeer geen wit voetje te halen biji arthur want ik heb vaak genoeg met hem gespeeld. Ik hoef geen wit voetje te halen bij hem.

5. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100% mee eens

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die hier handewasser verdedigt weet gewoon niet wat die zegt punt uit

7. mars15

mars15 Guest

Jammer dat ze er uit zijn, wel respect voor hun optredens :)

8. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent gelukkig blijkbaar een bron van wijsheid :lol:

En Alex V: Volgens mij zegt niemand hier (ik iig niet) dat Handewasser beter is dan Tuur. Maar je kan niet ontkennen dat hij Tuur eerlijk heeft verslagen en hij dus verdiende daar te staan.

9. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, tijdens de voorrondes in Rotterdam was ik sneller dan Handewasser, alleen ik maakte iets meer foutjes. Magoed, dat was de 1e ronde, maar Handewasser is volgens mij geen egte racer, maar meer iemand die het spel gewoon heel goed onder de knie heeft.

Maar ik vind wel jammer dat ie niet verder is gekomen daar op de WCG. Zolang geoefend en dan er zo snel uit. Maja, ik zeg tot Forza2 op de WCG-voorrondes in Rotterdam _0/

:p

p.s. Laat handewasser eens met een andere auto dan de F50 gt rijden. Dan is ie al een stuk minder snel ;).

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij sites geven van de WCG info over 2007 welke spellen wanneer voorondes. Hoe laat plaats locatie. Please zoveel mogelijk info.
    ALvast bedankt.!

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Yannick was er ook _O_
    Hier de site met info :)

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx (ik had m zelf al gevonden hoopte op andere info) Maar tog thnx !! :thumbs:

13. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    - Update -

Grubby heeft de kwart finale gewonnen, behoort nu dus tot de top 8.

Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  14. legende

legende Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar maken jullie je druk om..wees blij dat op de wcg een nederlander.
    zen best doet voor geld en voor zijn land..Handewasser..ownde tuur
    En ga nou geen bullshit lopen roepen van dat tuur maar 2 dagen speelde..
    grow up man..sjees is toch tuur schuld moest ie zich zelf niet zo hoog
    inschatten..had ie mischien gewonnen..zielig hoor..mensens afkatten
    die beter zijn..Handewasser ik dikte die gozer op halo 2 ook niet maar
    hij staat er en hij heeft zich bewezen..Vind je dat niet genoeg ga zelf
    tegen hem rijden..Mensen van 16 denken het beter te weten..Ga weer
    spelen in je zandbak man

15. Dioxic

Dioxic Guest

Lol zoveel gedoe om dat klein irritant kindje, is die alsnog geowned _O_

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als handewasser gewonnen heeft van Tuur, dan staat hij er terecht. Tuur heeft zich in het verleden al vaak genoeg bewezen en is dus ook een topper. Iedereen kan natuurlijk wel eens verliezen. Toon gewoon respect voor beiden, want meerendeel zal gewoon nooit op WCG staan.

17. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is absoluut waar. Hij heeft gewoon eerlijk gewonnen in die finale. Ik vind alleen dat er gekeken zou moeten worden naar meer rondes om de winnaar uit te roepen en er geen momentopname van te maken. Als handewasser of wie dan ook dan wint, heeft hij het wat mij betreft gewoon 100% verdiend. Ook vind ik dat spelers even moeten kunnen inrijden voor zo'n wedstrijd en niet 8 uur moeten hoeven wachten tot ze mogen beginnen. Mijn kritiek is gewoon op de wcg zowel nationaal als internationaal is gewoon de manier waarop het is opgezet.

WCG moet gewoon dingen veranderen:

Meer laps, meer races, zeker als de verschillen zo klein zijn die je kan maken. Dat dwingt ook constant rijden af. Je laat PSV-Ajax ook niet 2 minuten duren.

Moeilijkere gamesselectie.

Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Daar heb je inderdaad een paar punten waar verteteringen liggen. Het aantal rondes bijv. Bij de tournaments was dat ook altijd 3/3. Als je bij de start gebeukt werd, was je race als over. Bij Forza 2 hoop ik dat er gewoon tournaments komen met 20 rondes of meer. Dan kan je iig zien wie er een behoorlijke pace heeft.
    Dat inrijden mag, maar zolang niemand het kan is het ook weer niet oneerlijk :)

Finale:
    TTR McLaren F1 - Ch0mpr

Kan leuk worden :)

19. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hoor ik wel vaker, klinkt op zich ook niet onlogisch maar het klopt niet. Sommige spelers kunnen koud starten en hebben daar geen of veel minder last van. Handewasser gaf bijvoorbeeld aan het geen probleem te vinden, ik heb wel altijd een paar minuten nodig om op stoom te komen.

En je wil natuurlijk ook een spannende finale zien met goede prestaties, dan is inrijden gewoon nodig.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt een mooie finale bij PGR3!

Ik had zelf Chompr, Handeasser en McLaren het hoogste zitten, puur omdat hun de beste racepace hadden. Dark R4cer en Yggdrasil zijn meer tijdrijders.

Jammer dat Handewasser eruit is, voor Nederland dan :cool:

Ik denk dat Ch0mpr wel zal gaan winnen... Tóch iets sneller dan McLaren denk ik.

Deel Deze Pagina