Ik zet m'n geld in op McLaren Lamborghini toernooi gewonnen. PGR2 was hij ook al heer en meester. Geef hem veel kans.
lol ik ben nu de finale van counterstrike aan het kijken en er is gewoon een error bij 1 van de pc's hahahah
Project Gotham Racing WCG final results were: 1st TTR Ch0mpr 2nd TTR Mclaren F1 3rd TTR FinPro 4th TTR YggdrasiL Ziek
welke crew owned is wel duidelijk. Je vindt die leden echt overal in racespellen, echt niet normaal. Deed TTR Normski eigenlijk mee?
TTR is een balle-clan man. Het is een groep van de beste PGR3 spelers, geen echte vrienden die elkaar kennen ofzo.... Als je in een lobby bij ze zit, praten ze geen eens ofzo... En ik denk dat de TTR-dominantie met Forza 2 wel iets minder zal worden. Is toch meer een racespel voor racers, en geen arcade game voor "gamers".
Ik weet niet helemaal hoe het gegaan is, maar volgens mij is hij eruit geloot. Dark Racer, Gamie en Handewasser hadden allemaal 18 punten. Waarom Handewasser niet door is vraag ik me ook af. Als het een loting was dan is dat té lullig voor Handewasser, want die is naar mijn zeggen veel beter dan Gamie. Zie hierboven. En... mijn moeder zou jou bij wijzen van spreken ook kunnen ownen met Halo 2 als ze het dag in dag uit speelt. Zo was ook de verhouding Handewasser <> Tuur, en als je dan verliest moet je niet gaan zeiken (dat doet Tuur ook niet, maar jij wel) Het was gewoon jammer/stom van Tuur dat hij niet meer speelde. Daardoor was Handewasser eenmaal beter. Tuur had de ECG gewonnen omdat Handewasser op dat moment PGR3 nog niet eens had. Of in elk geval niet langer dan een maand. Wij (Tuur, Alex en ik) spelen PGR3 al vanaf 2 december, Handewasser begon er pas veel later mee. Tja, dan komt dat gene wat 'druk' heet erbij kijken. Tuur zegt zelf geen last van druk te hebben, maar hij had aardige zweethandjes en maakte té veel fouten in de race. Dat ligt aan spanning en/of ervaring, en die moet je beide optimaal benutten tijdens die finales. Dat deed Handewasser gewoon 100%. Ook vind ik dat Tuur het F1 circuit had moeten kiezen tegen Handewasser. Hij zag dat ik daar van hem had gewonnen, en dat hij té hard gaat op de straten circuits. Maar dit is achteraf altijd makkelijker dan vooraf. In PGR3 heb je niet te maken met geluk. Je kan géén lekken banden krijgen, geen meganische pech, dus het komt puur op skills aan. Het spel is idd erg makkelijk -geef mij maar GTR2- maar van geluk is geen sprake. Tuur maakte teveel fouten... punt. Het enige geluk komt van de tos. Als ik 18 Juni de tos verloren had stond Stef in de halve finales, als ik in de halve finales de tos van Handewasser gewonnen had stond ik misschien in de finales. Mee eens. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst Tja, ze kunnen misschien even goed 'zijn' maar Handewasser is momenteel gewoon beter, due to the fact dat hij meer ervaring heeft. Wat probeer je dan te doen? Handewasser de grond in boren omdat hij een piep stemmetje heeft, en je jaloers bent dat hij WEL naar Monza mag, maar dat jij daarvoor te slecht bent? Doe dat ergens anders :{ Nee, jij was erbij wou je zeggen _0/ Tot daar Dat denken velen, maar tijdens veel tournaments waarin hij deelnam stond hij vaak in de top 8. Hij is beter geworden in de andere klasses. Tja, als 60% van de PGR3 spelers in TTR zitten is dat niet zo gek. Ik zat in TTR, Fred, Stefan, TraxX... wie niet? Het is niet eens een clan, want niemand kent elkaar. En die PHATS (clanleader) is té sloom DRC owned
er gaat zeker nooit een toernooi bestaan in racespellen, waarbij je iets anders moet doen dan de snelste zijn (kudos)?
tja, gewoon een soort competitie met een cone challenge en de beste 3 gaan door of zo. Of op die manier een mogelijkheid om in de PGR 100 te komen, als die nog open is. Is idd moeilijk om tegen elkaar tegelijkertijd te doen, maar ja, daarom gebeurt het ook niet.