Probeer je maar is in te schrijven voor gow Ow voor als iemand het zich nog afvroeg: Mijn vraag Antwoord:
vrees van niet voormalig nS - qG is al 2 keer aardig ingemaakt door deze jongens. Ze moeten alleen hun kanis leren houden, staan nu ook op #1 van gb.com, erg lekker team. Ze maken zich alleen nog maar om iG zorgen, dat zijn wel erge skilled fuckers namelijk.
Ja sorry pino, inniemini belde mij gisteren nog nadat ze tommy en aart staartjes tegen gekomen was. Ze vertelde dat jij met die dikke verige aars van je die chica van #3 weer lag te douwen midden in de sesamstraat, ze zij ook dat haar hele gezicht vol zat met sesamzaad. Inimini vroeg nog aan jou...... van Pino ga jij je nu niet heel snel inschrijven voor het WCG? Waarop jij schijnbaar gezegd had dat je nog ffies bezig was, nou die stink leugens kennen we wel van je smerige blauwe stinkveren bal, omdat je het gewoon weer niet kon laten en omdat je gewoon die verige knuppel van je weer een plekje moest geven in die roze kleurige chocolade fulfa van die chick van #3, hebben wij nu geen goede middenmoter om te rapen op de WCG! Echt wanneer leer je het nou eens??? WCG=5 uur inschrijfmogelijkheid! daarna ciao ciao ciao
Ik verwacht echt veel competitie bij de WCG het word echt zweten, teamwork, en knallen tot je leven dervan af hangt. Iedereen probeert dit tot de Fenomenale glorie om in kranten, tv, te staan enz. En om nederland te vertegenwoordigen voor deze wereld toernooi.
Nee ik weet het, ben beetje chaggie vandaar de beidehandte antwoorden. Maar om even een goed antwoord op je vraag te geven: UKz was al bevriend met pG, we spelen vaak met ze. 1 speler daarvan was al een tijdje naar pG gegaan. Er is na een week twijfelen door ze besloten de stap naar pG te maken. We zien wel wat die samenwerking in de toekomst brengt.
ok ik heb antwoord op mijn vraag. maar Mauperd zij dat uKz ons al nS verslagen had, maar ik hoor anders vanuit de andere hoek, daar hoor ik dat nS 3 keer van uKz gewonnen heeft. nS heeft trouwens iG ook verslagen.
Ik weet het niet IntenZz, maar volgens mij gingen ze vanavond tegen elkaar? (qG uk & pG uk). Zien we vanzelf wel wie er als winnaar uit de bus komt. Ik durf het niet te zeggen.
Net weer plekken vrijgemaakt en nu alweer vol, teringWCG serieus. Ik ga echt me xbox meenemen en 1op1 tegne die noobs clans doen en ze kkhard uitlachen.