JeePee vorige jaar een race winnen is natuurlijk verleden tijd, ik denk dat hij veel ervaring heeft gekregen door WCG dus...
Als je weet wie er allemaal mee doet dan weetje ook wat je allemaal te wachten staat ..en er waren ook extra inschrijvingen voor gears of war.
PROJECT GOTHAM RACING 3 VVV Agoris wes180 VVV Andros Quadra VVV Poseidon VVV Apollo Zoepie Chironasiast Warjorg KGBQuiksilver Tommert Genemirx VVV FredKroket SaintBoY NL Handewasser hMg Silence VVV ownage Gaat een leuke strijd worden, althans.....als Handewasser ziek wordt
Nog nooit van de bovenstaande clans gehoord Enneh hoe gaan de poules worden ingedeeld? Weet de organisatie wel wie de beter teams zijn? Niet dat bijv straks pGh, qG, HLH en Ic3 ofzo bij elkaar in de poule zitten.
Volgens mij vorden de poules gemaakt nadat iedereen is ingespeelt. Dus denk dat ze naar het inspeel niveau kijken.
Lol? Dan moeten ze wel heel snel kunnen oordelen over ons, lijkt me sterk dat ze meteen zien wie de beste zijn na het inspelen, maargoed.
Tactical gaming is clan van deadzone. Def is nederlandse clan kom je(ik) best veel tegen op live. En flames of ethernity oftewel FOE dat is een noorse clan met 2 nederlanders ... Beetje vaag verhaald dat.
lekker dan Zie nu pas deze thread, kan uiteraard niet meer inschrijven... Hopelijk voor jullie is het geen F50 GT
Uiteraard maken we van te voren de seedings... En dat komt helemaal goed, zit niet voor niets op deze forums mee te kijken