ik weet well dat jullie in nederland veel grotere concurrentie hebben Een plaats heb ik niet gekregen omdat ik niet bij de laatste 8 zat. Ik heb 4 van mijn 7 races gewonnen in Monza, zie: http://www.worldcybergames.com/6th/...418107&r_nationality=N4W01&r_teamid=&r_team=p
nee, er wordt geen GoW gedaan voor belgie. Alleen Fifa 07 (2 spelers), c&c3, cs1.6, PGR, zie www.wcg2007.be maarjah, belgie steeg vorig jaar toch 12 plaatsen op de ranglijst van wcg we staan nu 40ste
ja we staan 5 op wcg ranking dikke shit NL ownt gewoon kijk amerika 1000x groter dan nederland en ze staan gewoon 3de best slecht
ja amerika heeft er 250 milljoen dacht ik en wij 16 miljoen waarvan 5 miljoen spelen en amerika 100 groot verschil 5 en 100
Nederland is ook een ontzettend hard game-land. Paar wereldkampioenen race, rts, sport en dan misschien een aankomend kampioen doa4 of gow?
8% van de bevolking van Zuid-Korea (dus ook opa's en oma's) spelen Starcraft 1, dat is dus ongeveer 4 miljoen mensen. Ze hebben ook een eigen zender daarvan. Het is net zoals voetbal Trouwens WCG haal ik ook nooit meer met CnC3.. Patch 1.05 kwam donderdag uit en dan kan ik hem weer is niet downloaden net zoals alle andere patches.. Toen had ik een installer gedownload en geinstalleert, toen deed heel CnC3 het niet meer en msn ook niet. Nu kan een vriend me de files ook niet meer op sturen. Een kwart jaar is uit mn leven verwijdert.
8%? dus ook van de opa's en oma's? Haha 8% van de bevolking betekend niet 8% van alle bevolkingsgroepen Maar kut voor je met dat CnC gedoe man. Hoor je volgens mij vanaf dat hij uit is al kloten met die patches. Beetje pech...
ja EA heeft hun spelletje zo gemaakt dat 25% hun patches niet kan downloaden. @ o w n e r bb het is toch ook zielig?