Ja het is zeker zielig *troost* maar goed gelukkig maak jij er (net als die Korean die zichzelf op hing na een WoW patch) geen einde aan hah. En boys hij zegt een kwart van dit jaar, lees= een kwart van z'n gamerjaar.
Laat eigenlijk maar zitten, nu ik die kut patch eindelijk heb is het nog makkelijk ook.. Ik d8 10 uur aan een BO te doen maar dat is verandert in 30 mins
GEARS OF WAR De Tuinschepjes De Gamers van Tegenwoordig easy Company Flames of Eternity Furious Clan Humanitys Last Hope Ic3 CoLd Oppoze Da Perfect (ODP) pG pGh | Pro Gaming - Hannspree qG.QualityGaming Squad 69 elite Supreme Gaming sYg | Stand Your Ground Tactical Gaming xAoDx | Army of Darkness
GEARS OF WAR De Tuinschepjes De Gamers van Tegenwoordig easy Company Flames of Eternity Furious Clan Humanitys Last Hope Ic3 CoLd Oppoze Da Perfect (ODP) pG pGh | Pro Gaming - Hannspree qG.QualityGaming Squad 69 elite Supreme Gaming sYg | Stand Your Ground Tactical Gaming xAoDx | Army of Darkness
Ik zit zo nu en dan op de WCG site te kijken en gister zag ik dat de poules al bekend zijn van 3 games. Weet iemand wanneer GoW er bij komt te staan??
Kijk eens verder dan je neus lang is. GoW heeft aangepaste voorrondes. Alles vermeld in een nieuwspost op WCGwebsite. ZoekZoekZoek NaNo
Jij bent een achterbaks mannetje GG Three Kings maar even een vraagje doe je dit gewoon omdat je slechter bent dan qG of omdat je SmartieZ niet meer kunt uitstaan?