1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat retorisch? Voor jezelf waarschijnlijk wel, maar ik ga toch even antwoord geven op je gevatte vraag ;)

Hier komt hij (let je op?):
    Smartiez en ik zijn nooit echt vrienden geweest en ik vrees dat dat ook niet snel zal veranderen. Door zijn eigen stommiteit (en een beetje pech) heeft hij een ban aan z'n broek gekregen.

Ik vind dat behoorlijk grappig en drijf er een beetje de spot mee, het maakt me eerlijk gezegt niet zoveel uit dat ik daar mensen voor de schenen mee trap. Heb Smartiez overigens al even gesproken over msn en hem verteld dat ik het gewoon een mooi moment vind ;)

2. axiK

axiK Guest

Dus nogmaals, doe je het omdat je slechter bent dan qG of omdat je SmartieZ niet mag? Want dat 'leuk de spot drijven' van je ken ik wel voort. Het is meer schijn dan heil.

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    De trent is op het moment, na de xD smiley (heb ik me door Owner laten vertellen), om jezelf te quoten.
    Bij deze dus:
    Volgens mij stond het antwoord al in de vorige post ;)

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij snapt je niet Kings:D
    Maar Smartiez een Ban....??

\o/​

5. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    maar gasten, iedereen zit nu te elkaar uit de dagen zoals:
    "Kom op wcg, je krijgt klappen"

wat ik even wil zeggen, voordat "jullie" dat weer zeggen:

Er zijn mensen voor ons(gamers) aan het werk, om zoals WCG iets voor ons op te zetten, daar zijn heel wat sponsors voor nodig, als mensen die "ruzie" zoeken, echt klappen gaan uitdelen op WCG ofzo,.. komt er nooit meer een WCG, want waarom zou je een LAN organniseren, als er toch klappen valt? niemand wilt dat! Dus voordat "jullie" weer "stoer" proberen te doen, weet waaraan je begint!

6. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Word up.

Even offtopic: Exp. heb je al met Merc een datum/tijd voor de finale afgesproken? Het subforum gaat er binnenkort uit, zou beetje lullig zijn als de finale dan nog niet gespeeld is. Ik kan geen echte deadline erin gooien omdat ik vernomen heb dat sommige door privéredenen niet konden. Maar probeer er van jou kant alsjeblieft even vaart achter te zetten.

Alvast bedankt.

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag 7 uur. Staat in het 3.0 forum.

8. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    In nederland zijn de world cyber games echt bagger . Ben er toen geweest met Halo 2 . Toen werden mensen gewoon in de zon gezet met de tv , kon je geen klote zien . WCG nederland is echt bagger . Je krijgt niet eens geld .
    In de US krijg je al geld als je door de voor rondes doorheen komt .

Na dit speechje moet je er eigenlijk juist heen gaan om herrie te schoppen .
    Alleen al om mensen te schokken , lol . }:]

9. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    haha, wat grappig,.. DAAR BAAL IK NOG STEEDS VAN, maar niet eens de zon, maar zelfs ZONDER geluid! EN WE MOCHTEN ONS beeld niet eens lichter zetten!

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is lelijk.. heb wel al wat verhalen over de vorige WCG's gehoord idd. Maar heb ook begrepen dat ze het dit jaar beter voor elkaar zouden hebben. Locatie is in ieder geval goed gekozen. En als het moet kan er zelfs op het laatste moment nog veel geregeld worden.

Kortom: komt dit jaar wel goed.

11. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    1 ding ben ik wel mee eens,..
    de game wereld iss nog in de groei he jongens,.. mja!

12. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Die blijft groeien die word niet kleiner ;)

13. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Kwa tournaments kan je beter ergens anders terecht als bij dat amateur gebeuren van WCG . :9

14. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    grapjas

15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    je zult het gewoon op de dag zelf moeten bekijken joh. Je weet dat trainen zonder audio nu je straks gewoon voordeel oplvert. Ik vond het al lastig als mijn beeldscherm dusdanig anders was tijdens het spelen. In ieder geval zitten de toppers er weer met zijn allen, word het bere gezellig en wens ik iedereen succes!:b:

16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad zo, door de toch vrij zware concurrentie bij GoW in NL weet je in ieder geval zeker dat Nederland goed vertegenwoordigt gaat worden in Seattle. Toch leuk om te zien :)

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je serieus geen audio straks?

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat is gelukkig voor PGR3 geen probleem :9. Ik rij namelijk altijd met mijn eigen muziek in, dus dat word gewoon mobiel met muziek meenemen.

Vandaag me eerste training uurtje gehad. Nog een magere 12de plek van Europa gereden, maarja....Spel is wel snel, forza is zo sloom.

19. yanxbox

yanxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) In Belgie was vorig jaar de qualifier voor PGR in splitscreen 8)
    Ik kon niet eens horen welke motor van mij was

Dit jaar zal het wel wat beter zijn:)

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    OMG, Splitscreen zuigt zwaar :eek: Laat het wel eventjes eerder zijn scherm zijn....

Deel Deze Pagina