1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Idd smartiez, je bracht me op een geniaal idee, haha :lol:
     
  2. Calv1n

    Calv1n BIJNA ZOVER:D

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik mee doet zal het met FIFA zijn
    ik zit niet in een clan voor Counter strike kan je niet gewoon als 1 man daar naar toe gaan en dan ingedeeld worden ofzo?
     
  3. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik meedoe met fifa 07 dit jaar
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het in de VS, denk ik wel toen met H1 kon je niet meedoen omdat je dan 17 moest zijn (in de vs is de leeftijdsdinges op H1 17 jaar, beetje krom maar toch) maar ik denk eigelijk toch weer niet, omdat het nergens op slaat ;)

    Ik snap dat qG veel zelfvertrouwen heeft, maar ik zal vast zegge dat LAN een heeeeeel stuk anders is dan Live (neem het niet persoonlijk op) hopelijk gaat neemt KS frans mee, dan wil ik ook best mee gaan om al die actie te zien.

    En beter wint grubby dit jaar WC3 :9

    Edit;; trouwens Pine hoe wil je aan 2 toernooien tegelijk mee doen :confused:?
    + JeePee; verwacht maar dat dit jaar het weer slecht geregeld is, het is daar nooit goed geregeld -__-
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  5. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Klopt van die H1 shit, TSW Digles had gewonne, maar Fo0Kz mocht heen omdat Digles nog te jong was. Fo0kz werd 2e v/d wereld :)
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je schijnt er verstand van te hebben, hoe werkt het inschrijven enzo?

    En op de site staat idd vrijwel geen info. Ook een beetje jammer dat belgie en luxenburg een eigetaal site hebben en nederland niet.
     
  7. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een tijd geleden een keer de qualificatie van Starcraft gehaald, maar toen moest ik nog langs mn ouders die er nogal tegen zijn.
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal belgie en luxenburg eerder de voorrondes houden, gwoon afwachten dan komt het er vanzelf te staan ;)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Vorig jaar hoefde je voor de Xbox 360 games geen inschrijving te doen. Dat was eerst wel de bedoeling. Twee dagen van te voren kreeg ik te horen dat een paar maten zich hadden ingeschreven. Ik wou ook wel meedoen (niet zozeer voor de overwinning, maar omdat ik op die manier m'n clanmaten kon zien) maar de inschrijving was al afgelopen. Ik nam toen contact op met de 'leider' van de voorrondes van de WCG. Twee dagen later ging ik met een maat (Meneer Stefan hier op 't forum) naar Rotterdam voor dus die voorrondes. Daar was zoals gezegd alles kei slecht geregeld. Er waren 15 PGR3'ers en iets meer DOA4'ers, en we moesten ons nog allemaal registreren op zo'n laptopje daar. De eerste de beste bijganger kon zich er ook tussen voegen. Ik had bij wijze van spreken ook mee kunnen doen met DOA4 zonder me ooit daarvoor aangemeld te hebben. Toen werden gewoon wat poules gemaakt op basis van de kwaliteit van het inspelen. Ik had daar heel veel geluk mee, want ik kwam bij 2 ongelofelijke noobs te zitten :D De winnaars van elke poule gingen daarna tegen de nummer 2 van een andere, en andersom. Uiteindelijk had je 4 mensen die zich klaar mochten maken voor de nationale finales een tweetal maandjes later (King Tuur, Alex V, Handewasser en ik). Daar was zoals gezegd wel alles goed geregeld, al konden de winnaars van de halve finales (King Tuur en Handewasser) niet inspelen voor de grote finale |:-
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok matig geregelt dus ;) jammer ik ahd graag meer willen weten over de inschrijvingen enzo.
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe dat vorig jaar ging, maar het jaar daarvoor was het gwoon via de site van WCG, en dan moest je naar de balie komen zodat je daar dan betaalde en je Tshirt kreeg en zo dus mee kon doen.

    En JP ik weet niet hoe jij het ervaren had, maar al die mensen van xbl in het echt ontmoeten was echt vet moet ik zeggen, dat was iets wat me altijd bijblijft denk ik :9
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost het dan om mee te doen?

    is dat per persoon (dus 3 voor GoW)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Alles wordt gesponsord dus het is gratis :)
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje,
    Wel beter dat het gratis is.
     
  15. eC l Crysis

    eC l Crysis Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat alles zo slecht geregeld is maar er zit ook nog een lange tijd tussen nu en WCG dus mischien komt alles nog op een nederlandse site te staan of zo!
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Vorig jaar was www.wcg2006.nl de nederlandse website. Gewoon een paar keer in de week wcg2007.nl intikken en je ziet wel wanneer die pagina de lucht in is.
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nee Nemesis, als de Nederlandse organisatie besluit om 3 vs 3 GoW op te nemen en een team uit te laten komen voor Nederland, dan is het enkel de bedoeling dat je de Nederlandse Qualificaties wint, en daarna de Nederlandse voorronde´s. Op het moment dat je die beide wint ben je n1 van Nederland en mag je naar Seattle.

    En daarbij, een beetje spreken met zekerheid mag toch wel. Ik zou ons graag zien winnen daar, maar verliezen heb ik ook geen problemen mee. Ik zou zeggen laat maar komen dan..

    Ook komt qG.DarknesS uit voor ons bij Command & Conquer 3: Tiberium Wars!

    @ JeePee, volgensmij kun je hier op de achtergrond de 360 setup zien?
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2007
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je sig is te groot :+ wel vet btw :b:

    En jah het zal wel op een nederlandse site komen. Ik hoop dat Nederland het dit jaar beter doet dan vorig jaar en meer medailles in huis haalt.
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    haha dat is krye en evil santaclaus \o/
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ja. Vanaf die afstand ziet het er nog redelijk uit, maar het beeld was zó brak. Het stond niet eens in het midden. De hoek waar King Tuur zat te spelen was wel mooi overigens. Hier werden ook de kwartfinales gehouden: Klik
     

Deel Deze Pagina