wcg wel kloote dat i me clan niet meer kon inschrijven deze week alle inschrijvinge zijn vol of zo iets eeeh als iemand nog iets weet om in teschrijven wees dan niet gierig en laat het me weten mathic
Ey man, tja je bent wel heel erg laat met inschrijven.. Ik denk dat de reserve teams ook al vrij vol zitten. Je zou een mailtje kunnen sturen naar wcgnederland om te vragen hoeveel reserve teams er zijn. Maar ik zou er niet teveel van uitgaan dat je kan spelen dit jaar.
Opzich ben je niet zo laat als je er nu achter komt dat je niet kunt spelen :| En ja Pine ik bedoel WCG GoW.. Welk spel was je dan nog meer van plan mee te gaan doen?
Weten we niet ckr Waarschijnlijk Koen vd Vorst. Beetje fout gegaan maarja daar leer je weer van voor het volgende WCG Hoelaat zijn de poules bekend?!?
OMG wie heeft de poules gemaakt? Bij doa heeft krye ze gemaakt en we weten bijna nu al hoe het gaat lopen Als ik doorga tegen wie ik kom enzo
Bij Gears? Geen idee man, het gerucht ging dat Mauperd ze ging maken. Maar dit was zoals zovaak gewoon een roddel en was bullshit. Maar heb geen idee wie het doet, hopelijk heeft hij wel een beetje verstand van de NL scene.
Ben ook benieuwd naar PGR3. Zo'n makkelijke poule als vorig jaar is iig onmogelijk voor mij, die was echt té simpel Ben ook benieuwd wie de poules maakt... Handewasser?
Bij doa niet, het lijkt me logisch dat iemand het doet die er verstand van heeft. Dan krijg je tog wel de beste in de brackets en niet de noobs