Yeah, Ga zo samen met NeCr1s op de boot. Naar Harlingen waar MicRoZ, LuNa wonen. Tactics alweer doornemen.En dan morgen om half 6 opstaan:{ Good luck^^
VVV FredKroket en VVV Andros hebben beide 100,- euro gewonnen. VVV Agoris mag zoals verwacht het in de finale PGR3 opnemen tegen D2C Handewasser voor het ticket naar Seatle. VVV Apollo en ik (VVV JeePee) zijn net buiten de punten gevallen: beide 5de/6de.
FuriouS deed het anders ook goed op AR-Gaming en NK-Gaming hoog geëindigt , je onderschat ze teveel NaNo er zouden altijd nog 2 losses kunnen komen heah. ;-). Lan is geen Live.
Hoe is het bij jou gegaan Yannick? Alles stond eigenlijk al vast hoe het zou gaan worden qua plaatsing, alleen tussen de halve finales kon iedereen van VVV het worden.
Ik ben nog even wezen kijken vandaag. Was wel een stuk beter geregeld dan gister. De gears potjes waren goed in beeld gebracht op het bioscoop scherm. Enne....het was fucking spannend!
Zo!, eventjes wat kiekjes van gisteren op het WCG met de spellen: PGR3 en DOA4 Het bandje... Inrijden en voorrondes Invechten?...in-bashen JEEPEEEEEEtje VVV Andros vs hMg Silence VVV Friebel....voetjes van de vloer! DOA4 op bioscoop scherm Fanclub VVV Andros M'n held (L)
Hij kwam, hij zag en hij verloor van handewasser Handewasser versla je niet want hij maakt geen fouten. Die foto is volgensmij van mijn DoA match tegen Evil SantaClauz OMG wat was dat spannend, jammer dat ik alsnog verloor. SG en qG in de finale. Het was trouwens wel vet om veel mensen in het egt te zien Veel aardige gozers. WCG = over dus lets play Shadowrun! Btw wel jammer dat pGh verloor van SG, had hun wel willen zien winnen in de finale allemaal aardige gozers
Was een geweldig match . Was een prachtige show die jullie gaven! Die match van Thino (or something) was ook te geweldig, de ene Great na de andere .
Ja lol, ik moest in het begin gewoon lagge om het commentaar sloeg egt nergens op, alleen jammer dat ik verloren had Snoep Timo, ik zou egt niet weten waarom hij SNOEP timo heet omg gewoon zielig. Die gozer waartegen hij moest was gewoon een dikke noob en zat in een noob poule Had je Evil SantaClauz moeten zien in de poulewedstrijd, 6x 8ter elkaar great dus 2x greatest Btw hoe kom je aan die foto's? En suc6 in de finale tegen Handewasser, je moet gewoon geen 1 fout maken, makkelijker gezegd dan gedaan