1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik had die ook YannicK, monstervet ding, gejat op vakantie :-(. Gratz in ieder geval

    Oh janter, qG en SG staan in finale WCG NL
     
  3. axiK

    axiK Guest

    Agoris heb je beetje goede gevoelens over je race tegen Handewasser? En is qG beetje klaar voor SG?
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder dat je kunt vragen of SG klaar is voor qG...
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    SG traint anders nog dag en nacht.. Maar volgensmij zijn ze wel klaar.
     
  6. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij spelen gewoon nog Gears, of war. Maar je kunt beter zeggen dSis, en ExperienZ spelen dag en nacht. (En vallen ook samen in slaap tijdens UNO :+:thumbs:\o/) hahaha
     
  7. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, srry hoor
     
  8. dSis

    dSis Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja als je Amerikanen pwnt alleen maar op hun host blijf je wel wakker hoor... :)
     
  9. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, achja moet kunnen toch? :thumbs:
     
  10. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ofnie sebas :)
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Sebas? 12eaper heette toch melvin? Of is hij dus TOCH scizofreniccc
     
  12. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Martijn,

    12eaper ben ik dus melvin
    Sebas = dSis :D.
     
  13. yanxbox

    yanxbox Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    BS KingCobra \o/

    Ik denk dat ik naar Seattle ga :cool:
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha dat denk ik ook. Kon ik maar even voor een dagje een belg zijn, dan hadden we iig een leuke finale daar :) Net zoals dat ene tournament toen, telkens 1 plaats achter je 8).
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    haha die gast is te langzaam, een keer met hem gereden full f1 reverse reedt hem op 20 sec ofzo, was net voordat we tournooi moesten rijden, hij zat bij mij in de poule alleen we werden in 2 lobbies gegooit en hij was door en ik was van de kaart verdwenen en dus ook me finale spot |:-
     
  16. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    in zijn achteruit win je nog
     
  17. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    namelijk, gvd 3kings.. :p maar ja ik zit te wachten op Halo 3, halo is toch mijn spel gebleven :)
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha damn die quote is echt van 3 weken terug ofzo :D
     
  19. Popyx

    Popyx Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    GRATIS KAARTEN NATIONALE FINALE WCG NU VERKRIJGBAAR

    30 augustus aanstaande is het zo ver. Het grootste eSports-gala van het jaar vindt wederom plaats in Club Off Corso te Rotterdam. De inzet is simpel: 18 gamers, 6 finales, 1 doel: SEATTLE. En jij kunt er gratis en voor niks bijzijn. 18 van de beste gamers strijden vanaf 19.00 uur in zes finales om de tickets voor de WCG-finale in Seattle. Zes keer is het alles of niks, zes keer de dood of de gladiolen. En het gaat gegarandeerd spannend worden, want bij veel games zijn de verschillen tussen de finalisten klein en de wil om te winnen is groot. Winst betekent immers een plekje bij de wereld gamer-elite plus een kans op 20.000 euro prijzengeld en eventuele sponsorships.

    De finales worden in een complete show verpakt met grote beeldschermen, speciaal gemaakte intro-filmpjes, veel visueel spektakel, babes, de juiste muziek en de beste shoutcasters. Ook worden er vette prijzen aan het publiek weg gegeven, kun je games bij de stand van de Free Record Shop kopen tegen speciale tarieven en is er van 23.00 tot 01.00 uur een kleine afterparty. Kortom, als gamer en eSportsliefhebber wil je hier bijzijn.

    Om de gratis kaarten te bemachtigen, hoef je alleen maar even hier te klikken en vervolgens aan te geven met hoeveel vrienden je komt (maximaal 4 personen). De replymail is je ticket om binnen te komen. Off Corso is minder dan vijf minuten lopen van het Centraal Station van Rotterdam.
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we Mike? ;)
     

Deel Deze Pagina