1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    thank you ^^ Maja, met PGR3 op top niveau is het meestal wel vrij close (game wordt echt op een hoog niveau gespeeld), en ik zat gewoon telkens niet op de goede lijn omdat ik die bochten ietwat minder kon beoordelen, dus voor mn gevoel racede ik niet helemaal lekker. De secties díé ik goed nam bleef het gat ook telkens gelijk dusja =(

    Maja schijt, 300 eurie erbij met relatief weinig oefenen. nu samen met VVV op PGR4 focussen :9

    wel vet idd dat er zoveel mensen waren, zenuwen vielen ookwel mee. Wordt wel raar om mezelf terug te zien op TV, ik zag er toch wel catchy uit? 8)
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja beetje zoals op je ava :thumbs: :cool:
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, op de Nurburgring. Ik ging echt dood man. Zeker toen hij die fout maakte, en jij erlangs ging. Je zag echt duidelijk dat hij het er zwaar mee had die achterstand. De vraag is of hij idd afgeleid werd door die commentator die dacht dat de race al over was...

    Was trouwens wel een naaistreek bij je aankondiging, jij werd uitgebreid aangekondigd, redelijk gejuich, komt die freakin Handewasser naar voren lopen :9. Toen jij wel kwam, was er een stuk minder gejuich. Maja, je had er blijkbaar niet veel last van.

    Had je btw niet last van een vreemde 4:3 resolutie? Op de schermen was het een beetje raar leek wel, soort van ingeduwd. Handewasser veranderde wél zijn reso naar 1280x720.

    Goed geraced man! :thumbs:

    En hoe je er op tv uit ziet zal wel meevallen. Iig vast beter dan op die mugshot, haha.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Die commentators damn man, toen ik moest spelen moest ik ook lagge en speelde ik kut in het begin :9
     
  5. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker gedaan hoor Stefan :thumbs: Sry dat ik er niet was:mad: Maar niemand ging. Fred was z'n ingewanden er aan het uithoesten. JP had vast en zeker een rode pruik op, op het moment van de WCG:p En om dus helemaal in m'n uppie heen en weer te reizen voor een paar uurtjes kijken had ik geen trek in :p
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  6. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb mijne daar nog kapot gegooid dat ding ligt nu op het dak van die bios:{
    Mare Ken die link doet het niet... Iemand anders nog last van??
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Zou misschien ook zn inschattingsproblemen veroorzaakt hebben.

    Maar Stefan, vertel ff wat meer over de races. Welke banen, verschil, fouten enzo. Ben wel benieuwd.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    f1; handewasser heel de race tussen de 0.2 en 0.8 sec voor me. Redelijk gelijkwaardig. was ook de baan waar ik het meeste kans op had. Racede niet slecht, maar voortdurend echt van die kleine dingetjes zoals te vroeg insturen en dan moeten corrigeren etc etc. Bleef gelukkig wel dicht bij hem. Dat bleef zo tot de laatse chicane waar hij naar links vloog en ik er langs kwam.

    south strip; raakte meteen al in de eerste bocht de binnenkant en had achterstand. Later veel meer foutjes, die me bij elkaar wel 4 sec hebben gekost. Maarja, hij won met 5 sec, en is daar sowieso sneller dan iedereen dus dat was te verwachten.

    westminister; Meteen na de 2e bocht die pilaar in het midden geraakt, en ook weer nergens echt de goede lijn te pakken. Liep wel af en toe op hem in, (met inspelen waren we redelijk gelijkwaardig), maar hij maakte niet echt grote fouten, en ik af en toe wel, dusja.

    Gewoon kut gereden :+ Paar grote fouten, en veelal echt telkens naast de lijn maja. Boeie, hij is als hij oefent toch wel iets sneller dan mij. Ik had het alleen minstens echt goed spannend kunnen maken door wat beter te rijden :9
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Zenuwen Agoris??
     
  10. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee welke spellen het volgend jaar worden? :D
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    nee... valt eigenlijk best mee als je daar rijdt. Je bent gewoon aan het concentreren. Denk dat de rest dit ookwel had.
     
  12. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
  14. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom denkt iedereen dat gamers lijkbleek zijn met gele tanden?:confused: is toch zeker bullshit..
     
  15. Gimbly

    Gimbly Guest

    ik zou het niet weten maarjah bullshit komt er nog een Gk aflevering ofzo over het wcg in nl.
     
  16. jeckyll nl

    jeckyll nl "The Dude"

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit eeh, er staat nooit duidelijk aangegeven wanneer die voorrondes enzo zijn voor de wcg.. :confused: Anders had ik ook wel naar seattle gekund voor gears. |:-

    ik loop nu flink wa geld mis
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  17. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
  18. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha hij meent t serieus volgens mij:+, in t qG topic vraagt ie wanneer hij een keer tegen ze kan spelen\o/
     
  19. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Give him a break. Ik weet zeker dat hij 1 vs 4 tegen qG makkelijk had gewonnen :+
     
  20. yanxbox

    yanxbox Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina