1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    doet Team Win UK niet mee aan de WCG qualificatie? zou wel vet zijn als iG er nog een keer aan onderdoor gaat =P
     
  2. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    paar spelers kunnen niet en jamz b zal meschien met ig spelen alleen voor wcg want hij heeft nee gezegd toen ze hem vroegen voor de clan en inferno het is nog ver weg enige wat ik mot weten is de maps op graw 2 en dan ben ik weer op gow tenzij ik een match heb was zelfde op graw1.
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is altijd lag op LAN, dus de host zou wel voordeel hebben op dat gebied, alleen is de ping maximaal ongeveer 10/15 ofso dus je kunt wel zegge vrijwel geen lag eigelijk :+. Je zult waarschijnlijk hosts moeten steeds veranderen. Word het eigelijk online en dan de beste 4 (bijvoorbeeld) op LAN uitgespeelt? of word het echt alleen maar LAN? (ik ben lui)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    DSF Carnage? Sorry, maar ik heb twee potjes met hem gespeeld en ben bang dat je niet ver zult komen met zo'n speler. Misschien dat het z'n broertje of weet ik wie veel was die speelde, maar ik had de minste moeite hem om te leggen.

    Er is lag van 3 honderste van een seconde. Hoe ik dat weet? Tijdens mijn race tegen Handewasser was hij host. Toen we over de finish kwamen stond op zijn scherm:

    Car Ahead: 0:00.03

    En op de mijne:

    Car Ahead: 1:29.00

    Dat betekend dus dat op mijn scherm we gelijk waren, maar dat op zijn scherm ik met 3 honderste gewonnen had 8)
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Daarom, Carnage is goed in elk spel dat hij speelt, een echte teamspeler, WCG is nog ver en voor hem alle tijd om te gaan trainen ;-)
     
  6. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    alles wordt via lan gespeeld dat moet je toch wel weten airwave. Het zal net zo gaan als bij halo 2 toen
     
  7. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me ook wel lachen om mee te doen. Alleen ben ik niet de beste in shooters en speel ik PGR 3 pas sinds een maand of zo. Naja ik zag hier ergens dat de voorrondes ergens in oktober zijn dus dan maar even oefenen :p Vind het wel jammer dat ze PGR 3 doen en niet Forza 2, maar ja...
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen wel zien over een maandje ofzo O-)
     
  9. Cre4tiVe

    Cre4tiVe Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zat ook niet echt hostvoordeel bij moet ik zeggen :)
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien dat ik ook meedoe met PGR3. Ik heb het wel te lang niet meer gespeeld, maar je leert het al vrij snel.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ach, vorige keer had je ook na twee races het tempo al aardig te pakken nadat je het een jaar niet meer gespeeld had :9 Denk dat als je ff een week alleen PGR3 doet je weer zo goed als van ouds bent.
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Stuur volgende keer maar ff een invite, kunnen we met wat andere ff wat racen. Zijn het trouwens dezelfde tracks/cars als vorig jaar?
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Is het nou 3vs3 of 4vs4...?
     
  14. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    gears of war is 4 vs 4
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    maar vorig jaar werde de beste live speler uitgenodigt, en die gingen dan LAN spelen. Dus niet alles werd via lan gespeelt vorig jaar, hopelijk doen ze dat dit jaar niet weer. Hopelijk gaat hackworth mee voor KS :+ misschien ga ik dan ook ff kijken
     
  16. Volgens mij wil jij echt hackworth's pik .... ofzo :9
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke mode wordt er gespeelt?
    Warzone?

    Wat zijn de andere settings?
     
  18. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    de voorlopige settings zijn:

    Mode: Execution
    Rounds: 5
    Duration:5 mins
    Extreme content: off
    Weapons swapped: i.p.v. hammer of dawn een boomshot
    Friendly fire: yes
    Bleed out duration: 30 secs
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon MLG regels

    bedankt
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn das echt genaaid deze settings :confused:|:-
     

Deel Deze Pagina