1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooooooooooooooooooooooooh please laat het niet deze settings zijn!
    Ze verne#ken het echt helemaal!!
     
  2. Dit zijn de MLG settings pik, met deze settings worden alle grote Amerikaanse toernooien gespeeld :)
     
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en, blijft gewoon kut.
    Laatst speelde ik in voor het eerst in tijden weer eens een clanmatch in Execution omdat de tegenstander dat heeeeeel graag wilde.

    Enige wat ze deden was met z'n 4en 1 kant op rennen. En het is op execution nog de beste manier van spelen ook.
    Bij warzone spelen tactieken een 10x zo'n grote rol. Fock Execution.
     
  4. Daar zijn oneindige discussies over te voeren, of warzone meer tactiek is dan execution. Zijn veel argumenten voor en tegen :)
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    liever niet, ik val niet op alternatievelingen ;)

    Frans en ik zijn gwoon goed bevriend, en ik support hem gwoon. Ik weet helemaal niks van GoW af dus waarom niet :b:
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit zich hier helemaal bij aan execution is 1 grote bagger zooi :confused:
     
  7. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    gow bummer :thumbs: O-)

    :p
     
  8. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Official Games

    PC - 8 games

    WarCraft III : The Frozen Throne (1v1)
    StarCraft : Brood War (1v1)
    Half-Life : Counter-Strike (5v5)
    FIFA Soccer 2007 (1v1)
    Need for Speed Carbon (1v1)
    Command & Conquer 3 Tiberium Wars (1v1)
    Age of Empires III: The WarChiefs (1v1)
    Carom3D (1v1)

    Console - 4 games


    Gears of War (4v4)
    Dead or Alive 4 (1v1)
    Project Gotham Racing 3 (1v1)
    Tony Hawk¡¯s Project 8 (1v1)


    Gears of War is gewoon vier tegen vier hoor jongens. En ons team doet mee! Dus als iemand eens wilt oefenen voor de WCG, wij horen het wel. Stuur maar PM.

    PS: Ik hoop niet dat hier in deze topic gezanikt gaat worden over execution of warzone. Iedereen heeft zijn eigen mening. Warzone heeft zijn voor en nadelen en execution heeft zijn voor en nadelen, maar bij beide vereist tactiek. Dat deze tactiek verschilt betekent niet dat de ene gametype beter is dan de ander. Het is maar gewoon wat je zelf het beste vind.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  9. Ben wel benieuwd welke gametype iedereen liever heeft en waarom ? Persoonlijk vind ik denk ik toch execution vetter, omdat er eerder shotgun gevechten komen en aanvallender wordt gespeeld, bijv: Om te voorkomen dat de tegenpartij een superweapon oppakt moet je het wel bestrijden door met minimaal 1 shotgunner aan te vallen aangezien rifelen dan geen zin heeft (alleen backupfire) , zodra die shotgunner aan begint te vallen komt er al snel een groot gevecht. Vetter dan dat warzone gecamp lijkt me? :)
     
  10. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    gast is al oud nieuws dat het 4vs4 is hoef je het niet nog een keer te posten
    en ook dat van de andere games. Dit vraagt alleen maar om aandacht
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    zozo masterspy, als dat al om aandacht vraagt waar vraag jij dan om?
     
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest


    OMG, MLG had gewoon lekker met zn rotkop bij Halo 2 moeten blijven...nu komen al die kereltjes die 1x mee hebben gedaan met een MLG Toernooi ook op GoW patsen dat ze de beste zijn
     
  13. Gears of War zit nog niet officieel in het MLG Pro Circuit volgens mij, maar er zijn wel een aantal toernooien van gehouden en ze zijn van plan het pro te maken :) Mja alle mensen die meedoen aan MLG toernooien zijn alle goeie amerikaanse clans, europeanen krijgen niet echt kans aangezien er veel te veel lag zal zijn als je meedoet ('t gaat online)
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    MLG Europa, heelas is dit er niet
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Ik heb geen live meer maar klopt het dat je 2x 1month gold kan aanmaken op de 360? K heb namelijk nog maar 1x een maand aangemaakt.

    Dan wil ik wel met iemand DOA4 oefenen voor de wcg... Pine jij misschien? Ik ben nog niet zo goed in het spelletje, DOA3 was meer mijn ding. Killing machine, aanpakker of Destructor werd ik ook wel genoemd:{
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zoizo 3 keer. Maar mij is ook verteld dat mensen het al 5 keer hadden gedaan... dusjah maar 3 keer weet ik zoizo zeker.
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, hoorde dat connect het ook al zo'n 4x gedaan had ofzo.
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Is goed ik kan je wel een beetje helpen, maar als je wil winnen moet je keihard trainen want ik ken de beste mensen van NL speel vaak met ze ook 1x offline.
     
  19. Ik heb het inderdaad al 4x gedaan, heb ondertussen wel een nieuwe xbox opgestuurd gekregen omdat de ene eerst defect was, misschien heeft dat er wat mee te maken :)
     
  20. Towel

    Towel Guest


    Nah winnen doe ik zoiezo niet:p heb niet de tijd om zoveel te oefenen. Ik zal zo even kijken of k accountje kan maken dan voeg ik Pine NL toe?
     

Deel Deze Pagina