1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. Towel

    Towel Guest

    Hehe! Ik was al aan het wachten op een reactie van jouwn kant;) . Ik weet ook wel dat lan veel leuker is dan live, maar ik heb het over pro-tournooien als mlg ofzo. Je moet een lan organiseren met halo1 ntsc, da spel is echt vet op lan:D
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    wij zijn met qG bezig met een lan, lichte kosten voor het inschrijven, een lekkere prijs. Meer info snel..
     
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    De GoW DCG ;), Dutch Cyber Games :9

    Kidding :D
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt vast gezellig als ik zie dat er allemaal mensen zijn die jou willen vermoorden 8)
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    de enige die daarover begon was jij, en wat dat betreft neem ik mijn kansen ;-) .. maar bij deze eC is dan vast en zeker ook uitgenodigd. Ik heb net wat contact gehad weer en er zijn al wat richt 'prijzen' bekend.

    n1 €1000,-
    n2 €600,-
    n3 €200,-

    how about that?
     
  6. I`m in !!!!!!!!!!!!!! 8)
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Even serieus ik las in een ander topic iets over neersteken enzo daarop mijn reactie. Maar serieus je moet er niet over beginnen dat je mij kan hebben enzo...

    Mare ik zal het er is over hebben met andere leden.
    Weten jullie al een datum?
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  8. Je kan beter niet komen want je verliest toch kansloos GOTHIC _0/ :D
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik kom dan ckr als ik kan, doe het zo snel mogelijk !!!! :9
    En super veel suc6!

    Ohja en smartie over dat prijzengeld.... Hoezo verdubbelen we het niet! en richt datum?
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    laat die crap maar lekker daar, het gaat hier over hoeveel lan is :+

    Anyway towel, haal jens over om hierheen te komen, dan gaan wij NTSC spelen hier man...:D
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jah ach soms begin je topics door elkaar te halen he meestal betekent dat dat je te lang op xbw zit :+ of te weinig hebt geslapen
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik denk dat ik weet wie die ''crap'' begonnen is, en wie hem hierheen haalt. ;-) Dat van dat neersteken had jij toch ook verzonnen op een reactie van Deadbringr .. Of was dat Pine XD

    Richtdatum half-mei. Prijzengeld staat nog niet vast kan verdubbeld worden :)

    Locatie: Omgeving Barneveld..
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    huh waar?
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik iig niet... Sterker nog ik reageer bijna niet meer op al die dingen. De meeste mensen moeten trouwens op gaan passen wat ze zeggen. Rede komt later wel. (vat dit niet op als een bedreiging trouwens gaat over totaal iets anders) ^^
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    OK dan verwar ik je met iemand anders, ik zou het nog op kunnen gaan zoeken maar gewoon geen zin in .. :)
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Waar ligt dat :+
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hoe de fuck weet ik dat .. www.teamqG.com en dan 'google-member-map' daar zoeken naar EXp3r1EnZ of gewoon Routeplanner.net haha
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Mooi zo, beetje in het midden van het land.
     
  19. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het al gevraagd in deze topic, maar er wordt zoveel offtopic gepraat dat ik geen zin heb om alles te lezen.

    Waarom staat Nederland niet ingeschreven als WCG-land? Ik wilde me net inschrijven voor de WCG, maar dit was niet mogelijk.
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik me team nu voor wcg aanmelden?? Welke site? En tot wanneer is het??
     

Deel Deze Pagina