1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2008

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 17 mrt 2008.

  1. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit cybeln tnx for the update :). Nu hopen dat de nationale voorrondes op een fatsoenlijke datum vallen

    en geef eens wat links van AR en fariko svp
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wat info over de toernooien, Lees de sites goed door deelname is soms 18+. Deze 2 sites zijn vertrouwbaar en proffesioneel.

    Fariko Site: http://www.gam-in.nl/

    Aankomende toernooien:
    29 maart Gears of war (4 vs 4 / 2 vs 2)

    AR Site: http://www.gameliner.nl/toernooien

    Aankomende toernooien:
    19 april: Call of duty 4 (4 vs 4) (inschrijfgeld 30 euro pp)
    19 april: Gears of War (4 vs 4) (inschrijfgeld 30 euro pp)
    19 april: Rainbow six 2 (16 spelers free multiplayer) (deelname gratis)

    20 april: Pro evolution soccer (1 vs 1) (inschrijfgeld 25 euro pp)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    alleen jammer dat we dit niet meer op de WCG zullen zien!

    _O_http://www.youtube.com/watch?v=1ByLA9fb5WA

    ik denk niet meer dat er zo wordt uitgekeken naar de WCG als vorig jaar.
    Halo 3 is minder populair dan Gears of War in Nederland dus zal die nationale finale veel minder boeiend worden.
     
  4. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears vind ik de slechtste shooter op de 360. vooral multiplayer
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    die discusie probeer ik helemaal niet aan te gaan.
    Ik bedoelde dat iedereen het er vorig jaar over had op live.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook jammer mij spreekt gow ook veel meer aan dan halo3. Ik dacht ook dat gow populairder was in Nederland. Maar op het moment wordt halo het meest gespeeld in Nederland. Bron mygamercard

    Ik stond er zelf ook van te kijken, ben wel benieuwd naar de Nederlandse Halo teams! :)
     
  7. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha
    Dat de mensen in jouw vriendenlijst geen halo fans zijn betekent niet dat er weinig animo is voor halo 3. De nederlandse halo 3 community is groot alleen het merendeel speelt te veel matchmaking. Ik hoop dat daar ook verandering in komt als WCG hun settings enz. published. Dan gaan veel mensen serieus beginnen met spelen of iig iets serieuzer. En niels GoW is geen slecht spel het is gewoon totaal anders. Het is langzamer en 3rd person en het is een kwestie van smaak maar het is zeker een leuk spel. Ik heb het ook maar een maandje volgehouden maar dat komt omdat ik gewoon een halo battie ben.
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    nu blijft Nanoz zijn controller tenminste heel. hehe
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    True True, very True:+
    Doe wel mee aan de Wcg van volgend jaar.
    Heb namelijk een Theorie: Soul Calibur 4 komt begin Juni. DOA 5 heb ik nog niks van gehoord. Virtua Fighter is een erg slechte game dus kans dat Soul Calibur op de Wcg van 2009 komt:+ En dat zou wel erg tof zijn
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Noway in 2009 doe je gewoon weer mee aan de shooter catogorie. Gearsje 2 of unreal 3 :cool:

    Wat zijn jullie verwachtingen voor dit jaar? Denk dat handewasser wel bij de top 3 zit. Halo 3 kan ook goed uit gaan pakken L3 is goed op weg en heeft nog tijd zat om beter te worden. Verder ken ik niet echt clans uit de halo scene. Ben echt benieuwd naar dit alles.
     
  11. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje goede teams van halo 3

    L3: infernos shinato experienz forreal
    RichLikeCream: Airwave Kamachi FeaR TwiLiGhT
    Impulse: Darigaaz, Scorpio, sceptic, Towel
    Nog geen naam: Sladz, minotaur, Silencer 4de (attilus?)
    Oud qG: Maestro Sand Masterspy Switchblade

    Dit zijn de Nederlandse teams die ik het beste ken en die veel MLG spelen.
     
  12. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    VF een slechte game? VF is een van de meest realistishe fighters, en een van de weinige waar je met button bashen niks bereikt, en DOA boven VF zetten is zoiezo al absurd, oke het is zeker een toffe fighter en smaken verschillen natuurlijk maar VF slecht noemen is gewoon van de gekke
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Die discussie kunnen we beter ergens anders plaatsen (ben het overigens kompleet met je eens) maar ga jij mee doen met VF ? :)

    edit: of heb je alleen een ps3?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ga je weer met Zlatan, Richy & Tjapuk in een team?:)
    Was toen trouwens behoorlijk pissed:mad:
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nop zit er niet in. Misschien 1 naam eruit. Maar waar hebben we het over das 2009 ik weet nog niet eens of ik meedoe dan. Ach er waren veel pissed mensen volkomen begrijpelijk ook.

    Wat anders --> hoop dat Grubby wat beter in vorm raakt. Want die liep op het samsung toernooi de prijzen net mis (4de).
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  16. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb idd aleen maar een PS3van de next gen consoles:D, en ik weet smaken verschillen maar Vf slecht noemen ......... end of discussion:D
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:
    Helaas geen Asphalt 3 :9

    Op 21 april worden de Nederlandse games dus bekent gemaakt evenals de sponsors. We hebben nu iig een datum om naar uit te kijken.
     
  18. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar iig wou ik ff zeggen dat het echt irritant is dat iedereen 'buiten' de h3 community volgens mij het idee heeft dat l3 de enige clan in Ne is die een beetje kan schieten en dat ze onverslaanbaar zijn bla bla, ze zijn zeker goed maar er zijn zeker genoeg andere nederlands teams die ze zeker goed tegenstand kunnen en zullen gaan bieden :)
     
  19. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook zeker, maar alleen L3 heeft van de NL iets gepresteerd, daarom denken mensen dat ( ze zij wel beest, daarnietvan). NL clans blijven ook maar 2 weken mee ¬¬ Een clan die lang bij elkaar blijft en veel oefent met elkaar kan zat concurentie bieden.. Alleen dan moeten er wel zon clans komen !
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ken ik L3 omdat zij mee hadden gedaan aan dat toernooi in engeland. Verder ken(de) ik nog geen teams.

    Als een clan vandaag zou beginnen met halo 3 hebben ze nog de volle kans om eerste te eindigen. Er is immers nog tijd zat voor het wcg, moeten ze idd wel volop oefenen. :)
     

Deel Deze Pagina