OMG ! Go Tuur, GO! Whehe, make us dutchies proud Erg netjes. En volgens mij is de crew van GameKings aanwezig, toch? Dus zal er vast ook wel een verslag in de PU komen (staat er elk jaar in).
Is leuk om te lezen, zijn er ook ingame filmpjes te zien van Tuur's slaughter? Ik wil wel eens zien hoe de best Halo spelers ter wereld spelen, en ik wil toch stiekum kijken hoe ik ben in vergelijking tot hun.
Tuur heeft verloren van Zyos met 15-4. Hij is alleen wel gekwalificeerd voor de volgende ronde, of niet? Hopen dat hij leert van zijn afslachting en die gast de volgende keer meer weerstand kan bieden!
Ja hij is wel door.. en hij hoeft niet meer tegen die gozer tot aan de finale... Maar ik ken tuur die wil wraak dus die sluit zich nu op en gaat 24/7 trainen om die gozer te pakken te nemen... Op zicht wel typisch. Je ziet steeds grote verschillen. Of je bent beter of slechter, maar echt veel 15-14 of zo zie je niet... Als Tuur maar bij de laatste 3 komt
Komt er nu een knockoutsysteem ofzo dan? Morgen eerst de andere 2 poules neem ik aan btw. En dan verder met kwartfinales? Dat is natuurlijk wel dé instelling. Wraak is een goede drijfveer
Ja je krijgt nou knock out. Maar van dat schema klopt helemaal nix: Volgens dit schema( althans wat er nog van klopt ) zou arthur tegen de winnaar van poule D spelen... Dat kan zijn : Brendam Koh uit Singapore Hong Chi Chang uit China Chris Hamilton uit Australië Mida Riva uit Italië Die Italiaan zal het niet worden denk ik.
Jezus man .... ik en ronnie (theunterhunter) hebben echt vandaag de hele dag op schoolinternet (als het kon) gezeten om de uitslagen te volgen!.. Jammer van tegen Zyos... maar hijs door!! en alvast $1000,- voor Tuur!! Maar hoe zit het nu met die Live broadcasting daar klopt geen hol van kan ff iemand uitleggen wanneer er iets uitgezonden wordt... Is het trouwens waar dat er geen HALO wordt uitgezonden (of alleen geen ingame)... PS Wat een vernachelde foto staat er van onze Arthur op man....
ja, het was echt kut dat hij had verloren van die stinkende zyos, ik denk dat hij in totaal 2e wordt.
Ik zit nou op sgool, en daar is elke site waarvan in de URL "game" staat geblokt, dus kan zelf nie kijke. Maar is Arjen ook door ??
Jezus, ik vind dat toch best knap dat zo'n klein landje als Nederland echt wat betekent op zo'n wereldtoernooi Halo. Konden we het maar volgen.:{ Ik ben benieuwd naar het verslag in Power Unlimited. Hopelijk is dat net zo uitgebreid als vorig jaar.
Ja Arjan is er ook nog steeds in. Tuur is best goed bezig, en misschien kan ie die zyos nog terugpakken. Ik weet niet waarom ie verloor dus het zou handig zijn als ie es belde of zo.
En dan houd jij ons weer op de hoogte Owja, wens em ook maar suc6 als ie belt (ik denk names dit hele forum *) ) EDIT:/ de eerste nederlands afvaller is er BTW ook al : L_Clan_Pi (AoM) maar hij had dezelfde score als de eerste 2, denk dus uitgeloot. Roach (UT200 is wel door.
Er dwalen al 2 filmpjes rond van mijn broer!! Dit zijn de links: http://www.gamez.nl/content/movies/WCG2003_Dag01.wmv http://www.gamez.nl/content/movies/WCG2003_Dag02.wmv Als iemand anders nieuwe info vindt plaats het hier dan aub. De bron van de informatie was www.gamez.nl ... Ik wist niet dat die filmpjes maakten dus mochten er ergens anders vandaan dingen opduiken, koreaanse tv of zo... post t dan ff aub...
goed dat je ze nog ff post, en, ik las die reacties op gameparty.net, die onder de filmpjes stonden, allemaal vrienden van jou jongen, niet normaal gewoon En ze wisten ook nog eens mooi te zeggen dat jullie kontschoppen in motogp
Echt cool dat Tuur door is en Arjan. Hopen dat het in de andere spellen ook goed gaat. Alvast gefeliciteerd tuur en jij ook alex als trotse broer. Ik spreek je nog wel op msn.