World Cyber Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 11 okt 2003.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja feest, maar voor mij draait de wcg om HALO.

2. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    ja nou, jammer, volgend jaar beter, want ik ben er vrij zeker van dat hij het dan wel weer haalt.

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Wed maar... ik train net zo lang met em tot hij er weer staat :9 :9 :9 Ik ga ook es me best doen volgende keer om er te komen... Laten we niet vergeten hoe knap het is als je 4e wordt op zo'n toernooi. In sommige landen deden 20.000 mensen mee aan de voorrondes dus ik bedoel maar!

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vanmiddag die live broadcast aangezet en jawo.. eindelijk een Broodwar match!! Geweldig.. ik wil ook naar wcg om bw te spelen:mad:

btw jammer voor tuur, maar hij mag blij zijn dat hij zo ver is gekomen.. het is sowieso al super cool als je naar korea mag, en als je dan daar nog wat wint is het helemaal cool..

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, echt jammer voor Arthur. Maar hoe is het nu verder gegaan met Arjan (ofja Spider)?

edit:
    Ik kom niet echt wijs uit die site. Maar als ik het goed begrijp hoort Arjan bij de laatste 8 en heeft hij verloren van dezelfde gast (Frenzis) waarvan Arthur heeft verloren in de strijd om de 3e plaats.

Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  6. pzonic

pzonic gamer

Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand toevallig of er 1/ belgen meedoen 2/ wat ze gepresteerd hebben

en proficiat aan al die Nederlanders die zo goed gepresteerd hebben !!!!

7. vassilli

vassilli Guest

Ik zal vanavond is kijken voor jou. En the matrix arjan is in de kwartfinale uitgeschakeld. Maar het goede nieuws voor degenen die mijn vorige post niet hebben gezien

Lauke in de finale van Unreal Tournament 2003 op vrijdag_O_

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is super! Hulde aan Lauke! _O_

maar ik ken Tuur vrij aardig via Live. En dat is een top-gozer, dus hem wens ik echt het beste. Zat zelfs beetje in spanning vandaag met al dat ge-hannes. Jammer dat ie is uitgeschakeld. 4e van de wereld is natuurlijk wel ongelooflijk goed, daar niet van _O_.

En niet dat ik die Lauke niet mag ofzo, ik ken hem gewoon totaal niet. Wat ook weer niet wegneemt dat het een super-prestatie is. Respect!

9. pzonic

pzonic gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb eens gekeken en er doet maar een belg mee, funkeh, met ut2003, 4 keer verloren 1 keer gewonnen, dus is niet erg ver geraakt ... jammer dat ze voor België geen Halo'ers sturen ...

10. vassilli

vassilli Guest

Ghaha tuur ken je even slecht als lauke. Je hebt alleen met hem gepraat over live nooit in het echt gesproken:)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laten we nou niet gaan opscheppen over hoe goed we iemand wel niet kennen. Overigens heeft Marius tuur wél ontmoet en gesproken (naast de tientallen uren op Live) dus dat zou niet opgaan ;).

12. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Vierde is altijd zo'n kloten plek om op de eindigen.

Maar dat neemt inderdaad niet weg dat het een erg knappe prestatie is. Gefeliciteerd King Tuur!

13. Mc2

Mc2 [TCR]-[Snake]

Leuk Bevonden:
    0
    respect voor beide spelers, niet alleen maar tuur, en natuurlijk ook respect en hulde voor iedereen die zowiezo al de voorrondes had gepasseerd.
    denk dat ik volgend jaar ook maar mee ga doen en samen met arjan nog wat ga trainen, nodigen we tuurtje ook uit :p kan leuk worden.

14. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Lauke in de finale, respect. En jammer voor Tuur.

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Heb mailtje gehad van arthur en hij vindt dat ie het heeft verbrast. Beetje zielig vind ik:'-(... Hij stond in de halve finale op 1 match gewonnen en de tweede kwam ie 2 kills maar !!! te kort om door te gaan. Dus hij baalt nou heel erg. Ik vind echter dat ie t heel goed heeft gedaan!

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat Tuur op het moment zwaar baalt dat hij niet 2e is geworden...

Maakt nie uit Tuur, 4e is een prachtige plek (stond ik bij de MotoGP finales ook*)) en 4e is iig beter dan 5e8)

We zijn TROTS op je!

Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ben ik de enigste met een France 1998 deja vu?

18. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Euro 2000 ook al :confused: Zo net buiten de prijzen is altijd de minste plek om te eindigen :confused:

Wie heeft er BTW gewonne?

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nou ik vind dat Tuur behoorlijk trots mag zijn, 4e op een groot toernooi met in de voorronden duizenden deelnemers!!!!
    Hoeveel heeft ie nu eigenlijk gewonnen....kan die weer een zooi games van halen denk ik haha...
    Well done Tuur!!!!

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    ja wat voor prijzen heeft ie nu eigenlijk?

Deel Deze Pagina