World Cyber Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 11 okt 2003.

1. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    En ik ben er goed in :D!

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oeps, ik dacht dat Lauke zijn nickname was.:eek: Ik heb die naam in echt nog nooit gehoord, vandaar dus.:+

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heet laurens volgens mij hoor... maar goed... Ronnie, volgens mij krijgen alleen nummers 5 tm 8 het in hardware. nummer 4 krijgt volgens mij 2500 euro maar ik weet het niet zeker...

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De prijsgelden voor de nummer 1/3 zijn gewoon in geld.. of de rest in hardware uitbetaald wordt zou best kunnen..

btw, zojuist de finale gezien tussen Ogogo tegen een Duitser in BW, en ow boy.. wat een sensatie :cool:

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik lees net dat die Zyos het Halo toernooi heeft gewonnen. Erg jammer dat Tuur hem eerder in het toernooi is tegengekomen (en maar net van hem heeft verloren) :mad:

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er eigenlijk met die darkmaster dm ofzo gebeurt? Had eens een keer filmpjes gezien op xbox.com dat hij de beste van de US was geworden, en dat hij dus volgens mij ook naar de WCG ging.

Tuur..vierde van de wereld is niet slecht, feli

(zijn er trouwens geen filmpjes waarin we echt de wedtrijd kunnen zien?)

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel jmmr dat tuur niets heeft kunnen doen met halo.
    Had het eigenlik al verwacht, ik heb tuur 2 keer zien spelen en telkens impressioneerde hij me niet echt, we hadden gewoon iemand beters moeten sturen, die andere gast die ook halo speelde en naar korea ging vond ik wel goed, jmmr voor hem dat hij niet heeft gewonne, maar wanneer is hij eruit gekickt dan, en staan er al wedstrijden online?
    Wel mooi van tuur dat hij doa 3 heeft gewonne, das echt knap maar dat ze hem voor halo hebben gestuurd blijft voor mij altijd een raadsel, ach ja, we zulle er wel nooit achterkomen, more luck next time

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is vierde geworden, dat is beter dan Spiderman :eek: en al helemaal geen slecht resultaat.

9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vertel alleen maar een mening hoor, dat ik tuur niet echt een geweldig goed vind, althans niet echt beter dan mensen die ik wel eens gezien

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    zo als wie?

11. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind ook dat ze iemand anders hadden moeten sturen..Jordo bijvoorbeeld....

.....alleen niet naar Korea maar naar de Saturnus ofzo :)

dat ze hem voor halo hebben gestuurd blijft voor mij altijd een raadsel

Hij had de kwalificaties gewonnen...... raadsel opgelost !!!

|:-

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hahahaha, nee zo bedoel ik het niet, ik bedoel gewoon dat ik het vreemd vind dat hij de kwalificaties gewonne heeft terwijl ik(toen ik tuur zag spelen althans) gewoon betere spelers gezien had en ken.
    Hij heeft die kwalificaties gewoon gewoon gewonne das een punt maar ik heb gewoon mensen gezien die de kapiciteiten hadden om tuur te verslaan en makkelijk ook, maar die doen zoals gewoonlijk weer niet mee.
    Zelf zal ik ook nooit mee doen aan al die toernooien, je moet altijd ergens heen reize, helemaal geen zin in.
    Zelf vind ik dat tuur zo iemand is die wel goed kan killen alleen zonder rede, loopt een beetje rond en als je iemand ziet schiete, niet iemand gericht zoeken enzo.
    Maarja das wat IK vind , het is namelijk echt NIET slecht dat hij 4e is geworden daaro.
    Hopelijk wordt er volgend jaar een beter iemand gestuurd, duime maar.

13. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Tering, als je hem kan verslaan zou ik em uitdagen, voor de rest, STFU!

14. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Jordo....maak er hierna geen woorden meer aan vuil, maar hier komt een kleine levenstip:

Jalouzie is een slechte eigenschap die vrijwel iedereen bezit, waaronder ik. zorg dat je nooit laat zien dat je het bent.

Mocht je niet jalours zijn, wat natuurlijk wel weer zou zijn, is het een beetje naaigein om te vermelden dat er veel betere zijn en dat hij eigenlijk min of meer geluk heb gehad. Je schiet daar toch geen kut mee op jongen!, het geeft de rest in ieder gevoel het gevoel dat je een jaloers mannetje bent.

voor meer levenslessen.....elke donderdagavond semminar in de kroeg ;)

15. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Wijze woorden... en welke kroeg is dat...;)

16. vassilli

vassilli Guest

Nou het is gewoon een knappe prestatie als je 4e van de wereld wordt. Jaloezie is normaal. Genoeg worden hier vuil aan gemaakt denk ik:)

17. Jordo, als jij er genoeg hebt gezien die beter zijn.......

Dan zie je ze vliegen. 8)

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Zyos, de kampioen zei zelf dat Tuur op skills 2e was dus ik weet niet waar jij je mening op baseert hoor. Bovendien verloor ie maar net met 15-13 en ook nog omdat die gast de mazzel had naast een rocket launcher te beginnen. Mag ik daar even aan toevoegen dat Arthur samen met Arjan iedereen in de practice room ownde en arthur als enigste daar onbekend was met NTSC ( arjan heeft dat thuis )...Misschien frustraties dat je zelf de skills mist om een winnaar te zijn?:cool: Ik denk dat je je mening nog wel gaat herzien;)

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hoe gaat het met de andere spellen met de NL-ers?

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina