Ja goede verdediging hoor. Zeggen dat mijn verhaal gewoon onzin is terwijl het wel waar is.
En komop, jullie speelde superserieus CTF Chiron omdat je goed wilde presteren op een LAN die nergens over ging. En dan noem je mij een zielig mannetje, mja. Ik herinner me het nog altijd goed omdat ik het zo triest vond dat ik er keihard om moest lachen.
Trouwens doe nou maar niet zo stoer achter je computer, jullie zaten de hele avond stil in hetzelfde hoekje CTF Chiron te spelen en cola te drinken en denken dat je goed bent in halo1 en dan ga je hier stoer typen dat je wel een biertje lust OMFG!!
Host nog maar eens op XBC dan spelen we TS op een willekeurige map (geen Chrion, BG, SW en BA) en dan zullen we eens zien wat voor score er komt he...
En trouwens, ik herinnerde me alleen SFN van die LAN, en dan post jij allemaal BS dat ik er een trauma aan over gehouden zou hebben. Dus jij was degene die ''al die shit over die match van meer dan 2 jaar geleden'' aanhaalde en ''klonk als een roddelblad''. Maargoed, verwachtte ik al wel van zo'n triest mannetje als jij.
_0/ _0/
Klik om te vergroten...