1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wow duidelijk ni over zn trauma heen

    gwoon alles wat hier staat is bull, want ik moet de tekst ongeveer opnieuw type om het te late kloppen :+

    shit jij bent echt een zielig mannentje :confused: al deze shit over match die meer dan 2 jaar gelede het plaatst gevonde (en k de mense nog bespaar met hoeveel wij hadde gwonne ) maar da was k wel gewend van zo'n mannetje sorry dak er tegen inga maar als je gaat klinken als een roddelblad moet k me wel verdedige tegen al die onzin die jij lult :{

    _0/ _0/

    apu k lust wel een biertje :eek:
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  2. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja goede verdediging hoor. Zeggen dat mijn verhaal gewoon onzin is terwijl het wel waar is. :+
    En komop, jullie speelde superserieus CTF Chiron omdat je goed wilde presteren op een LAN die nergens over ging. En dan noem je mij een zielig mannetje, mja. Ik herinner me het nog altijd goed omdat ik het zo triest vond dat ik er keihard om moest lachen. 8)
    Trouwens doe nou maar niet zo stoer achter je computer, jullie zaten de hele avond stil in hetzelfde hoekje CTF Chiron te spelen en cola te drinken en denken dat je goed bent in halo1 en dan ga je hier stoer typen dat je wel een biertje lust OMFG!! 8) 8) 8)
    Host nog maar eens op XBC dan spelen we TS op een willekeurige map (geen Chrion, BG, SW en BA) en dan zullen we eens zien wat voor score er komt he...

    En trouwens, ik herinnerde me alleen SFN van die LAN, en dan post jij allemaal BS dat ik er een trauma aan over gehouden zou hebben. Dus jij was degene die ''al die shit over die match van meer dan 2 jaar geleden'' aanhaalde en ''klonk als een roddelblad''. Maargoed, verwachtte ik al wel van zo'n triest mannetje als jij. :eek:

    _0/ _0/
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  3. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ruzie maken over een computerspel?
     
  4. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2005
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    je snapt het nog steeds niet he don? je kan wel goed zijn in matchmaking en hoge ranks hebben, maar het draait daar toch voornamelijk om de host en niet om skills. Ik speel nu alleen nog maar MLG-customs 2vs2 om goed te oefenen, want daar leer je veel meer van. Het enige wat je krijgt van matchmaking double team is een beetje goeie teamwork. Ik bedoel, ik speelde eerst ook altijd met Destroy matchmaking double team, en we wonnen soms wel met 30-4 van level 30'ers(in double team) maar toen speelden we custom 2vs2 en zagen dat we nog een hoop te doen hadden aan ons teamwork. Ik wil nu niet zeggen dat Brokenhunter en Dutch Nightmare slecht zijn(integendeel) maar laat liever games zien waar ze bijvoorbeeld 2vs2 custom game doen, en winnen met 50-0. En gelukkig gaat het nu stukken beter met het teamwork van DeStRoY en mij O-) *)

    Edit: en wat Zyos betreft, die speelt volgens mij alleen nog maar over XBC.
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Zyos heeft gewoon een nieuwe tag.
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Zyos is de king van Halo: CE. Ik heb de finale match van de WCG laatst gezien. Zeer spectaculair als je dat zo ziet.
     
  8. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Hoezo dat, zij spelen toch ook gewoon op de host van xant12 en popcorn p? Het is toch eigenlijk hetzelfde als custom 2vs2???
    Waarom krijg je geen goede teamwork van 2vs2 in matchmaking?? Als je straks 2vs2 doet op de wcg neem ik aan dat het niet heel anders zal zijn. Ik bedoel, er zijn mensen die zeggen dat matchmaking noob is en dan maar gaan custommen wat in mijn ogen hetzelfde is alleen dan voor stats. (in custom is er ook iemand de host)
    En die rumble pit stats van broken dan, hij speelt altijd op Amerikaanse host daarin. http://www.bungie.net/stats/playerstats.aspx?player=SwitchI3lade
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2005
  9. YO ik zie het verschil niet :confused:
    in CUstom is ook host :confused: en gaat het dan ook niet om skillsz het enige verschil is dat matchmaking om een LVL gaat
    OFNIET DAN
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja daar heb je wel gelijk in maar ik bedoel als je op midship of lockout speelt start je niet met een BR en staat je radar aan, en in custom games speel je niet voor een rank dus staat er een stuk minder spanning op je. Ik geef ook alleen maar een tip, dus als jij verder wil oefenen met double team in matchmaking hou ik je daar niet van tegen hoor ;) Ik speel alleen altijd anders in matchmaking dan in custom MLG games
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Ehm MasterApu, jij kunt er ook wat van hoor. Jij en veel andere mensen nemen ruim de tijd om elkaar en in het bijzonder Halo 2 te bekritiseren en weinig om er een forum van te maken dat een beetje leuk is. :{

    Maargoed, deze draad gaat over de WRC en niet alleen over Halo 2 teams. Het lijkt wel of mensen in het Live Gaming Forum zoveel mogelijk hun best doen andere mensen en Halo 2 te bekritiseren. Jammer, dit gaat zo bij elke draad die met Halo te maken heeft. _0/
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    zo jij hebt een probleem met mij

    ok k stel voor om dit ff uit te prate want k ben ni echt iemand die "stoer achter de pc doet" en jah ik herinner me jou ook alleen van de lan maar probleem is dat jij het opbrengt en het nog eens voor geen meter klopt dus wie maakt hier ruzie

    en dan ga je me persoonlijk aanvalle terwijl je me helemaal ni kent

    add me gwoon (wat waarschijnlijk jij ni gaat doen) dan prate we het ff uit want ik heb hier geen zin in, of kom via iemand anders in mn lobby of k in die van jou

    k zal alleen nog maar reagere op de volgende post van jou (of gwoon helemaal ni)en voor mij part spele wel nog wel keer halo:CE maakt mij ni uit

    en voor mij part op jou host want niemand kon mijn vriend joine (waar k altijd XBC speelde;))

    ik hoop dat je een keer rustig kan reagere
     
  13. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei alleen dat ik SFN kende van een LAN en daar speelde ze CTF Chiron, dan reageer jij door te zeggen dat ik panisch deed. Bullshit, ik kon er wel om lachen. Ik geef toe dat iemand uit mn team vet pissed was, maja CTF Chiron is ook wel een beetje GHEY. Maja, ik heb me er echt niet druk om gemaakt hoor.
    Die lan was: 1: PAL Halo, 2: CTF 15 captures om te winnen met tijdlimit, 3: Of je host had of niet hing af van 1 of andere vage loting en de host mocht map + kleur kiezen, 4: hoofdprijs was een spel dat ik al had.

    Denk je dan dat ik me druk ga maken, haha dacht het niet. En ik zal je wel toevoegen op Live als ik weer eens online kom, ik speel alleen bijna nooit meer Halo2. :{
     
  14. LoDiSh

    LoDiSh New Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Àah eindelijk alle 13 pagina's doorgelezen
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Je spreekt jezelf nogal tegen. Je zegt dat je jezelf er niet druk over maakt. Wat ben je nu dan aan het doen? In één ding heb je gelijk: Airwave is lelijk en dik:p.

    Leer je het nu nooit???? Customs en WCG zijn totaal andere settings en host onafhankelijk. MM is host afhankelijk. Voor de rest heb ik er geen woorden voor. En leuk voor je dat je ant op hun host verslaat. Schiet je weinig mee op al word je op de WCG door Tuur en Hannes geraped. MM en lan kun je niet vergelijken. Level zegt niks, snap dat dan.
     
  16. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar in die post spreek ik mezelf tegen dan? Ik zeg dat ik me niet druk maakte om het feit dat zij CTF Chiron wilde spelen en dat die LAN nergens over ging... :{

    En customs zijn host onafhankelijk???? WTF
    Het gaat erom dat je in matchmaking games speelt als 2v2 Crazy King op Turf ofzo, daarna eens 1 Flag Ivory Tower en dan weer eens 2v2 Ascension. Overigens start je ook nog eens in heel veel games met een SMG of Plasma Rifle. Jopiiieeeeeee. Als je niet snapt dat WCG LAN met MLG settings anders is dan dat, JA WATTAFAK IK SNAP DA VERSCHIL OOK NIE OR!! Jij hebt toch een vet koele level 40 na 110 games. PWNZORZ 13388) :eek:
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    100% gelijk
     
  18. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens speel alleen maar MM, maakt namelijk helemaal niks uit hoor:D
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt je toch behoorlijk druk over het feit dat airwave iets over die LAN zei. Anders begin je niet gelijk te schelden en andere bullshit uit te kramen.

    Daarnaast is de host wel aanwezig in custom maar niet zo erg in MM zeker niet als het NL vs NL is.
     
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ga ook maar weer is wat double teamen met DeStRoY misschien wordt ik dan ook wel level 40 :eek: kan ik ook patsen :cool:

    VOOR Tuur: IK WORD en niet IK WORDT, sorry hoor *)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005

Deel Deze Pagina