hmm als je keertje zin heb wil ik wel is kijken hoe goed je bent via XBC kijken of het echt klopt dat er via connect echt betere spelers zijn dan op live
Jhuwettogg [/breezah] Njah zal binnenkort wel weer veel XBC doen, maar op XBC zit je om en duur vast op 1 bepaald niveau, je zit in de elite kring, maar je kan er niet meer uit(horror ) Bijv ik en mijn m8 speelde tegen hannes en nutte was iets van 50-35 voor hun. Onze aim was iets beter, maar de tactieken die zij gebruiken zien wij normaal nooit, daarom was het hard te counteren(Bekende plasma pistol bij window in library..(lockout) ) Ook spelen wij nog Te fatsoenlijk, wij zitten nooit om een hoekje met zwaard/shotgun, wij tellen(alleen in clanmatches af) wanneer overshield etc terugspawned.. 50-35 niet slecht Maar ken hannes al langer van h1, hij zei ook dat het gewoon aan de tactieken ligt, alleen op XBC oefenen.. we zitten vast op dat niveau..
Mwah toch lekker dat je dan 50-35 speelt, ik ken mensen die het veel slechter doen hoor . Die tactiek is zeker irritant en zeker moeilijk te counteren, maar iedereen gebruikt hem nu . Maar ik denk wel dat hannes een van de eerste is die, die tactiek heeft laten zien en hij werkt
Is die zeker niet, maar wil alleen zeggen dat het voor ons lastig was aangezien we normaal daar niet tegen spelen. Nu kunnen we er ook tegen ja..
De teams die ik tot nu toe heb gezien die waarschijnlijk mee doen zijn dus: BBE Hannes/ King Tuur Xstyle/ Reson Cpl Kamachi / Airwave NL Vision Sky / ESO Blade ReignofChoaz Nl / I Bahamut I Masterspy Nl / Dutch Don Elite Alex V / Darkfore1234 II FTM II / II Falcon II Bekside / Spinnenman I PsYcHoKid I / SwitchI3lade AntiSocial (xbc) / onbekend
BBE Hannes/ King Tuur Xstyle/ Reson Cpl Kamachi / Airwave NL Vision Sky / ESO Blade ReignofChoaz Nl / I Bahamut I Masterspy Nl / Dutch Don Elite Alex V / Darkfore1234 II FTM II / II Falcon II Bekside / Spinnenman I PsYcHoKid I / SwitchI3lade AntiSocial (xbc) / onbekend MaeStr0/SandKeeper BuLLeTTiMe 88/ I DeStrOy I
Was het maar zo ja :{ maar er is nog vrij weinig bekend over de WCG-voorrondes. Lijkt me wel heel vet als de eerste 2 teams door zouden gaan. Want dan is het tenminste niet zo dat alleen hannes en Tuur doorgan
Daar is nog helemaal niks over bekendgemaakt, ook voor andere games niet. Ik ga er zelf gewoon van uit dat er voor elke game 1 ticket is, dan kan het alleen maar meevallen. Moeten de geruchten alleen niet kloppen dat de sponsors de reis niet willen betalen voor games waarvan ze niet zeker weten dat die een grote kans maken om te winnen, maar daar ga ik niet van uit.
Bij de afgelopen jaren was het zo dat altijd de beste 2 doorgingen naar de WCG. Maar Halo 2 is een 2 vs 2 game.. dus ja.. moeilijk te zeggen. Ik denk eigenlijk dat er maar één team door zal gaan, want 2 jaar terug ging er maar ook één UT team (Lauke en Roach) naar de WCG. Misschien is dit vergelijkbaar.
Misschien kan je Halo2 beter vergelijken met Halo1 en daarvan ging maar 1 iemand door afgelopen jaar.
Dan is dan weer raar want in 2003 gingen er twee mensen (King Tuur en SpiNNeNMaN) uit Nederland door. Het is dus elk jaar anders..