1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    We zien wel zeg ik dan.
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is net wat de sponsors betalen ;) ze kunnen ook iedereen doorlaten gaan naar Singapore *) maar dat zou ze wel iets van 25 vliegtickets extra gaan kosten en waarschijnlijk wordt iedereen dan uitgeschakeld in de 1ste ronde :p Het kan ook zijn dat halo2 niet eens mee doet op WCG(tenminste niet op de NL voorrondes), maar dat lijkt me HEEL, HEEL erg onlogisch :p
     
  3. oI JoKeR Io

    oI JoKeR Io Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb gehoord op live dan mss echt een fucking goede gast gaat meedoen alleen das nog nie cker. Ik weet verder eigenlijk niks van hem alleen dat hij fucking goed is en dat hij nog redelijk jong is en über sexy :9.
     
  4. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe helemaal niet mee, waar heb je het over?
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    spinnenman is TCR spider? WTF! :eek:


    *edit

    Best logisch als ik het zo zie.. O-)
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2003 kwamen Tuur en Spinnenman uit voor NL, in 2004 alleen Gizmo.
     
  7. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    De website is online, Nederland wordt dit jaar maar in 4 games vertegenwoordigt, namelijk:

    - FIFA 2005 (PC)
    - Warcraft: The Frozen Throne (PC)
    - Halo 2 (xbox)
    - Dead or Alive: Ultimate (xbox)

    Dus wij xbox gamers mogen weer blij zijn :)

    Ik doe zelf mee aan DOA:U ^^

    Meld je nu aan op de Nederlandse WCG website
     
  8. PoX^

    PoX^ Guest

    Ik ga met mijn broertje naar de WCG, lekker ownen en naar singapore :) Zn favo weapon is de needler :p
     
  9. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben na wat rondsnuffelen op de Nederlandse WCG site de regels tegengekomen (je kon de regels al in het Engels vinden op de .com website, maar hier dus in het Nederlands)

    Halo 2 regels:

    De onderstaande regels zijn onder voorbehoud. In belang van de competitie kunnen voor de Nederlandse finales aanpassingen worden toegepast. Wij streven er echter naar de huidige regels te hanteren.


    Halo2 (Xbox)


    Algemeen


    Competitiemodel : 2 vs. 2

    Gameversie

    Leeftijdsbeperkingen: Spelers geboren na 16 november 1998 (deze datum is gebaseerd op de WCG Grand Final 2005) moeten een ouderovereenkomst (Parental Consent Form) laten invullen door één der ouders of voogd. Deze ouderovereenkomst dient ingeleverd te worden bij de toernooileiding.

    Officiele game type: Slayer


    Game instellingen


    Maps die gespeeld worden; Midship, Beaver Creek, Lockout en Ivory Tower. (Het WCG commité behoudt het recht om maps aan te passen. Spelers dienen voor het toernooi van deze modificaties op de hoogte te worden gesteld. Verschillende maps kunnen gebruikt worden, afhankelijk van nationale omstandigheden.)

    De selectie van de maps kan veranderen voor het toernooi. Spelers worden voor het toernooi van zulke veranderingen op de hoogte gesteld.

    Alleen rood en blauw worden als teamkleur geaccepteerd. De teamkleur dient voor de wedstrijd bekend te worden gemaakt bij de admin dan wel geselecteerd te worden door de admin.

    Als een speler van teamkleur wisselt tijdens een match, dan kan de speler een officiele waarschuwing krijgen of een default lose krijgen voor de betreffende match. Dit alles gebeurt op beslissing van de admin ter plaatse.
    Game Options: Slayer

     Score om de ronde te winnen: 50 frags
     Tijdslimiet van één ronde: 20 minuten
     Start wapen: Battle Rifle
     Wapens op de map: Map Standaard (Map Default)
     Motion Sensor : uit
     Bonus Point : uit
     Start granaten: aan
     Secundair wapen: Map Standaard
     Maximaal aantal active spelers: vier (4)
     Primair light vehicle: Map Standaard
     Primair heavy vehicle: Map Standaard


    Indien zich andere problemen voordoen


    Als de hardware opzettelijk herstart wordt of op zo'n manier behandeld wordt dat een herstart noodzakelijk is, heeft de admin het recht om de verantwoordelijke speler - en daarmee het hele team - als verliezende partij te noteren.

    Bij andere problemen kan een herstart van de wedstrijd plaats vinden als de spelers daar toe overeenkomst kunnen bereiken.

    Wanneer een team twee waarschuwingen heeft ontvangen, resulteert dit in een diskwalificatie van het team.


    Deze regels zijn voor het Nationale Kampioenschap van de WCG 2005 en zijn onderworpen aan wijziging in de volgende aspecten:

    Het gebruik van de meest recente patch / versie van de officiele game binnen de discretie van het WCG commité.

    In-game settings en noodzakelijke factoren die van kracht zijn op de game door het installeren van de nieuwste patch / update.

    Anti-Cheat programma's release en anti-cheat functies.

    Game instellingen en/of functionaliteiten die ontstaan door de verschillen tussen online en offline toernooien.

    Dead or Alive 2: Ultimate:

    De onderstaande regels zijn onder voorbehoud. In belang van de competitie kunnen voor de Nederlandse finales aanpassingen worden toegepast. Wij streven er echter naar de huidige regels te hanteren.


    Dead or Alive 2: Ultimate (Xbox)


    General
    Competitiemodel: 1 vs. 1

    Game versie: Dead or Alive 2: Ultimate

    Leeftijdsbeperkingen: Spelers geboren na 16 november 1988 moeten schriftelijke toestemming van hun ouders krijgen om deel te kunnen nemen aan de finale van de World Cyber Games 2005 in Singapore.

    Wedstrijdlengte: Totdat een winnaar bekend is


    Gamesettings
    Game type: Versus Mode - Single Battle

    Match Point: 3 (beste 3 van de 5 matches)

    Levensduur: Large

    Rondetijd: 60 seconden

    Levels: Random

    Levels mogen worden toegevoegd, afhankelijk van de nationale omstandigheden.


    Character selectie
    De speler moet de scheidsrechter op de hoogte brengen van het character dat de speler wil gebruiken voordat de wedstrijd begint.

    De speler mag niet van character veranderen nadat de wedstijd is begonnen.

    Tengu is gebanned.

    Costuums die niet oorspronkelijk in de game zitten mogen niet gebruikt worden.


    Controller
    Joystick is toegestaan

    Pad of joystick met macros is toegestaan


    Indien zich andere problemen voordoen
    Als de hardware opzettelijk herstart wordt of op zo'n manier behandeld wordt dat een herstart noodzakelijk is, heeft de admin het recht om de verantwoordelijke speler - en daarmee het hele team - als verliezende partij te noteren.

    Bij andere problemen kan een herstart van de wedstrijd plaats vinden als de spelers daar toe overeenkomst kunnen bereiken.

    Wanneer een team twee waarschuwingen heeft ontvangen, resulteert dit in een diskwalificatie van het team.


    Deze regels zijn voor het Nationale Kampioenschap van de WCG 2005 en zijn onderworpen aan wijziging in de volgende aspecten:

    Het gebruik van de meest recente patch / versie van de officiele game binnen de discretie van het WCG commité.

    In-game settings en noodzakelijke factoren die van kracht zijn op de game door het installeren van de nieuwste patch / update.

    Anti-Cheat programma’s release en anti-cheat functies

    Game instellingen en/of functionaliteiten die ontstaan door de verschillen tussen online en offline toernooien.

    De kwalificaties zijn op 18 september btw.
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    handig dat er ook een tijd staat wanneer je aanwezig moet zijn:confused:

    maarja...het ziet er vooralsnog leuk uit...

    leuke teams ook:D
     
  11. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Goede competitie zo te zien :).
     
  12. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook als publiek gaan kijken ?
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal denk ik wel kunnen maar als je daar 10 euro voor neer wil leggen :cool:. Wel gaar dat er waarschijnlijk in Split screen tegen elkaar wordt gespeeld :confused:
     
  14. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Splitscreen voelt heel anders aan dan "normaal", vette nadeel gewoon omdat ik weet dat ik er veel minder op speel en dat zal voor meerderen gelden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2005
  15. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wtf, splitscreen is niet erg op beeld van 120 cm, maar da zal wel tegenvallen:) maar is het als je verliest dat je er gelijk uit ligt, staat namelijk nergens.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik weet niet hoe ze het gaan doen, ik denk niet dat ze met poules gaan werken maar gewoon telkens dat de winnen doorgaat naar de volgende ronde. Trouwens kan splitscreen dikke voordeel geven want je kan altijd zien wat je teamm8 ziet, heerlijk toch?
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze gewoon knock-out systeem doen, en best of 3 games. Dus je speelt soieso 2 keer tegen je tegenstanders en als zij dan 2 keer winnen zijn zij direct door. Als je 1 keer wint en 1 keer verliest dan komt de derde beslissende ronde. Ik denk ook dat ze gaan tossen voor de maps, dus degene die BV kop heeft mag als eerste een map uitkiezen enz. Het is maar een idee maar ik denk dus dat ze het zo gaan doen ;)
     
  18. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Splitscreen is heerlijk, je ziet alleen niks.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    niet janken!
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het 1 game was. Dus je moet er gelijk staan. Levels worden denk ik gewoon vantevoren bepaald. En volgens mij was het bij halo 1 ook een K.O. systeem, niks vreemds aan, wel hard.

    Maar is Unreal er niet bij???? Lauke is fucking wereldkampioen in die game :{ . We hebben het landen toernooi vorig jaar gewonnen en dan maar 4 games :confused: .
     

Deel Deze Pagina