1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen Unreal Tournament 2004 voorrondes in Nederland omdat het spel ook internationaal niet zal worden gespeeld.
     
  2. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nja, zien wel, maar als het tv-tje 40 cm is, en dan split screen is het niet te doen hehe, maar goed, zal vast wel nog op die site te komen staan hoop ik.

    Hoe gaan jullie er btw heen, trein zkr allemaal?
     
  3. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga met de trein jah
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal waarschijnlijk wel een groot beeld zijn, die mensen zijn ook niet achterlijk.
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik ga ook met de trein waarschijnlijk, het is maar een uurtje reizen voor mij. De tv's zijn niet 40cm als je dat denkt hoor ;) kijk de foto's van vorig jaar. Dan zie je dat het allemaal mooie breedbeeld tv's zijn :p
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk dat ik ook kom kijken, ook al ga ik niet spelen. Lijkt me wel lachen om al me maten van live eens te zien.
     
  7. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, die gaste zijn idd nie dom..... zal wel goed geregeld zijn:)
     
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich kan ik zeggen dat het Xbox gedeelte slecht geregeld vast vorig jaar. Er liep zo'n gast rond die dat dan moest regelen, en het begon al dat hij een game maakte in split screen en het toen vreemd vond dat er niks te zien was bij system link op de andere xbox. Ook waren die boxen op elkaar aangesloten via een router, wat bij H2 geen probleem moet zijn, maar Halo1(vooral PAL) heeft best veel last van delay. Dan waren er nog een paar mannetjes die quiten als ze achter kwamen te staan in een game en dan zeiden ze: ''Ok nu voor het echt dan maar?'' En dan was je verplicht weer een game te doen. Ik verloor een game van cosmus en daardoor lag ik eruit, terwijl hij niet eens mocht spelen officieel omdat hij niet oud genoeg was. Maakt niet uit voor de rest, alleen niet goed geregeld. Dit jaar ziet het er wel beter uit, settings zijn nu normaal IPV TE kut.

    Over dat systeem van uitschakelen, vorig jaar had je 4 poules, daarvan ging nummer 1 door naar halve finale. En halve finales was dan best of 3 geloof ik.
     
  9. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Zo te zien is het xbox deel dit jaar 1 van de grootste.
     
  10. eSo Blade

    eSo Blade Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het met de meeste punten eens DarkwingDuck , vorig jaar kon inderdaad beter in sommige opzichten .Maar goed nieuwe kansen nieuwe ronde . Hopelijk zullen ze gewoon best of two uit elke poule door, en dat je niet zo super lang hoeft te wachten als vorig jaar. ik was toen meer als 2 uur aan et wachten voordat ik kon spelen omdat ik in de laatste poule zat en ze per poule alles afspeelde.
     
  11. PoX^

    PoX^ Guest

    Be realistic kiddy O-)

    Je hebt geen maten 8)
     
  12. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    jawel hij heeft met mij lekker puh
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    zo anders hou je ff je bek dicht Pox 8)
    Heb genoeg maten, maar de meeste hebben gewoon geen zin om naar almere te gaan. IK zou graag willen teamen met Ice, maar hij heeft gewoon echt geen zin om te gaan.
    En natuurlijk heb ik maximus.. duh!
     
  14. PoX^

    PoX^ Guest

    maar ik denk persoonlijk dat max eerder met mij zal gaan als met u, tog maxie ( smiley die heel lief kijkt met rode wangen )
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Pfff, in your dreams baby :+
     
  16. PoX^

    PoX^ Guest

    Durf er haast wel op te wedden :+ Max en ik hebben samen ReignofChaoz en Bahamut verslagen en nog vele andere ''pro`s''. Als ie zoiezo al naar de WCG zou gaan dan zou hij wellicht mij kiezen :+ Toch Max? O-) _0/
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik hoef helemaal niet te teamen met max. Speel sowieso nauwelijks met hem. }:]
     
  18. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    TriOOtje mISScHIEN??
     
  19. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    Mensen geef toe er is leifde op de WCG
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Best of three bedoel je?
     

Deel Deze Pagina