1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je je nog inschrijven?
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor de Nederlandse site is pas sinds gister online. Wie wordt je partner sjaak?
     
  3. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    een van die mannetjes die een verloren game opnieuwe wou spelen was jijzelf...tegen cosmus 15-0
    en later ownde hij jouw gewoon nog een keer en dat die te jong was boeide niet...hij kon alleen niet winnen..punt uit
    settings waren heel kut vorig jaar...nu perfect
    mare iedereen moet gewoon komen man...boeien als je niet wint
    het gaat om de fun...het word ook echt wel een tof dagje hoor:D

    owjah vorig jaar speelde we met winner/loser bracket en dat vond ik wel een goed systeem eigenlijk maar we zien wel wat het word het zal aan het aantal teams liggen denk ik....
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal inderdaad vetter zijn als er heel veel mensen komen. Er zijn ook wel mensen die HEEL HEEL HEEL erg overdreven vaag doen gewoon. Ik hoorde van Masterspy dat eSo Blade en Vision sky niet meer tegen mensen spelen die met de WCG meedoen(geen belediging ofzo) |:- Ik bedoel het is juist leuk om tegen mensen te spelen die je straks misschien wel op de wcg tegen je krijgt, IMO. Je leert je tegenstanders dan beter kennen en leert ook weer nieuwe dingen. Het wordt volgens mij wel overvol daar in Almere maar jah des te meer mensen des te leuker het wordt *)
     
  5. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weet ik, maar toen was ik er ook van overtuigd dat het warmspelen was, omdat hij toen zei zullen we ff gamen en hij schoot heel de tijd rockets dus vond het al vreemd. Maar ik heb toen gewoon gezegd, ik wil opnieuw spelen want ik wist niet dat we al serieus begonnen waren. Want dat was ook niet aangekondigd, dat bedoelde ik dus ook met slecht geregeld. En ja, cosmus deed het veel beter dan ik dat jaar, hij controlleerde power ups gewoon goed en ik kon weinig terug doen met een plasma pistol, jammer dan. Voor zover ik me kan herinneren heb ik hem na die 2e game ook een hand gegeven en totaal niet gezeurd, dus ik snap je post voor de rest niet echt. k zeg alleen, hij mocht niet spelen want dat stond gewoon in de regels, maar hij liet gewoon z'n ID niet zien en hij mocht spelen. Dus het boeiede wel degelijk.
    Maar WTF, ik wil hier voor de rest helemaal geen punt van maken Cosmus is een goede speler en WCG waren vorig jaar slecht geregeld. Kom nou maar niet met je hij heeft je 2x geowned, want ik heb helemaal niet gezegd dat ik goed ben of had moeten winnen. _0/

    Enige wat ik kut vond waren de settings + maps, G-Spot wint 15-3 15-1 van Walshy in de halve finales. Op MLG verliest hij met goede settings wizard 15-2. Settings kunnen een verschil maken, en nee ik wil hiermee niet zeggen dat ik dan wel van Cosmus zou winnen, alleen ik zou het dan wel beter doen. Heb ik later ook wel bewezen met free play. Maar cosmus is goed, punt.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  6. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog niet joh...Ik wil gewoon voor de lol meedoen, niet om te winnen ofzo, en als ik geen partner kan vinden ga ik wel als toeschouwer met destroy mee.
    Zocht jij niet nog n teammate Apu? :9
     
  7. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    winner/loser bracket?????
     
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben ze op MLG dat je als je een keer verliest nog steeds kan terugkomen. En dat hadden ze op WCG niet. Ik heb al gezegd, 4 pouls, nummer 1 ging door naar halve finale. Halve finale was best of 3, finale ook.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Denk aan champion league voetbal, ben je niet eerste kan je ook altijd nog doorgaan.
     
  10. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke, bedankt, maar daar is dus nog niets over bekend he officieel?
     
  11. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hebben graag grote praatjes maar als het er op aankomt kleine daadjes
     
  12. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    sostic doe jij mee?
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  14. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    pox wil heel graag met mij, kan ik me ook wel voorstelle want ja, ik ben gewoon een geliefde jongen:p
     
  15. PoX^

    PoX^ Guest

    Daarom heb je 2 vriendinnnen 8)
     
  16. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ja nu nog maar 1, uitgemaakt met rachel
     
  17. PoX^

    PoX^ Guest

    Maar dat weet Rachel niet dat het uit is 8)
     
  18. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ga msn-en ofzo...... danku
     
  19. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek met spoed een teammate voor de wcg! Alleen 16 jaar en ouder aub.
    Add mn gamertag!
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  20. PoX^

    PoX^ Guest

    Wat is MSN? Een nieuwe downloadable map? :confused:
     

Deel Deze Pagina