1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je dan zeggen dat ik die middag voor het eerst op XBC speelde en dat ik Xstyle niet eens kon horen die game. Dus.... Als ik Xstyle kon horen hadden wij waarschijnlijk met gemak gewonnen want teamwork is namelijk het belangrijkste wat er is. Die game daarna ergens op Ivory tower had ik geloof ik 25 kills van de 50 kills ofzo.
     
  2. Champion

    Champion Guest

    bullettime je zal vast gewonnen hebben ja als je hem hoorde, mijn teammate had ook geen headset dusja...

    maarjah wat jij wilt _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2005
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik probeer je ook niet af te kraken ofzo hoor want daar was die game wel erg raar voor :p Xstyle die in het midden gaat quiten omdat ie moest eten en ik kon hem ook niet horen. Maar ja die gast had ook geen headset dus die vergelijking is niet te maken. Maar ik wil het nog wel een keertje over doen hoor ;) Xstyle en ik bijvoorbeeld tegen jou en ? dus :)
     
  4. Champion

    Champion Guest

    nee ok, dan had ik je verkeerd begrepen, want je schilderde me nogal af als een noob.

    hoeft niet over gedaan te worden, ik heb geen wraakgevoelens :9
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha kijk bij deelnemers en dan bij team en dan LoC _O_ of die gast die ff leuk probeert te zijn :confused: helemaal onderaan bij de deelnemers-lijst :+
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het aanmeldingssysteem wordt een beetje misbruikt..

    Nickname: Bungie zuigt met halo2, het spel zelf ownd!
    Naam: Bungie kan nie updates maken want ze zijn homo's !
    Team: Bungie zuigteam!
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd en namefakers zoals Jensss :+
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Gefeliciteerd Bullettime met je 17de verjaardag he :+

    Ennuh ik ga toch samen met jou man sukkel dus wat lul je nou weer :{
     
  9. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    1. Was gewoon random host
    2. Heb 3 games gespeeld op 6 weken( en ja voor mij, maakt het veel uit of ik veel of weinig speel)Dat was dus 1 van die 3.

    Geowned? De meeste 1op1 in die game heb ik gewonnen, heb alleen geen zin om over mijn teamgenoten te bitchen.
     
  10. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    k zei t ook alleen maar om je reactie, altijd lol om iemand die boos reageert, jammer dat jij da niet deed, je bent een rustig persoon
     
  11. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Stop maar met ruzien jongens, Apu en ik gaan roeleren!!!
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt nu wel erg druk daar in Almere :{ Maar 1 ding is zeker: Masterspy gaat weer geownd worden door PsychoJohny :+ _O_ iig wel teveel inschrijvingen maar de helft zal wel weer niet opkomen dagen denk ik :p Ze hadden gewoon leeftijd 17 moeten doen ;)
     
  13. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Jongens je kan GEEN host programma gebruiken he op WCG!!!!
    Dus ga geen laptops mee sjouwen, of je moet zo'n kleine MAC hebben die valt niet zo op onder je T-shirt.... Iig JAN zet hem op en dus ook bullet, ik geef jullie met hannes en tuur de meeste kans om de voorrondes te winnen. GO Jan Go Jan.
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol heb je bullettime wel zien spelen man 8) :+ Die gozer bakt er nooit wat van en zeurt alleen maar dat de game slecht is en dat die geen host heeft terwijl die tegen nederlanders speelt O-) _0/ _O_

    :+
     
  15. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zei toch ook Jan:p nee ik gun ze het van harte want hannes....neen die is het ook echt kwijt volgens mij. Misschien heeft ie nu een leven!
     
  16. Candyman

    Candyman Guest

    Da valt ook wel mee opzich hoor dat die ze vorm kwijt is.
     
  17. PoX^

    PoX^ Guest

    lol bullet en jantJe de voorrondes winnen, met alle respect voor rutger en jan maar ik denk het niet dat ze zullen winnne. Ze zijn goed ja maar als je brokenhunter kijkt met zn teamwork dan denk ik daar toch wel wat anders over
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  18. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    hey ik weet echt niet meer wie goed zijn maar Jan is wel PWNGE.
    Dat weet ik wel. En hannes tsja dan heeft ie toch nog geen werk:p
     
  19. Candyman

    Candyman Guest

    Tournooi ervaring gaat denk ik ook een rol spelen hoor ik denk dat het moeilijk is om op zo'n tournooi goed te presteren!!
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies iedereen kan elkaar nu wel af gaan zeiken van ik heb je geowned blabla, maar al sta je zodalijk in Almere in je broek te pissen dan gaat het ook niet zo lekker meer. Je kunt nu een grote mond hebben maar in Almere moet je er staan. En Sjaak en ik zullen er staan :cool: .
     

Deel Deze Pagina