ja cker met zown blaasbroek zodat je van de angst gewoon onder t spele gewoon in je broek kan pisse ofnie, miss ook eentje voor sjaak kope miss heeft hij ook zown probleem
hahahaha gelijk weer pissed off he jij bent echt te makkelijk boos te krijgen Gaat wat worden in Almere . BTW kent iemand ene Torion ofzo, iemand zei dat hij beter dan hannes is maar over xbc speelt
Daarom vind iedereen jou ook zo aardig, jij noemt iedereen gelijk een kut n00b. Nu moet je het ook laten zien daar in Almere en niet gaan huilen al word je door mij en Sjaak in de 1e ronde eruit geknikkerd.
We shall s33333 , we zien wel, ik hoop op een overwachte uitslag. Paar onbekenden van XBC ofzo, zou wel leuk zijn (weer nieuwe pagina ) Ik kijk vooral uit naar de dag zelf
Jawel, ik weet dat jij een pro bent toch? De enige pro's die meedoen zijn hannes en tuur. Gelukkig weet Maestro ALLES van pro's.
Haha 'Moeder' neej mare als je met dat soort gasten speelt stellen ze niks voor marja weet je blijkbaar niks vanaf.
Zeg niet dat ik goed ben zeg alleen dat ik meer van die gasten heb voorgesteld heb jij wel is met hun gespeeld dan valt dat echt wel meej ene bedankt voor het compliment pro mare verdien geen geld met game duz geen pro
King tuur is goed, als je individueel kijkt staat hij altijd in de plus, als hij verliest ligt het aan z'n team ( voor de patch 111-109 solo ). Ja ik heb met hem custom gespeeld. Ja, hij heeft ook z'n slechte dagen ofcourse, laten we het hopen voor ons dat dat op 18 september zo is , you NEVER know.
Zelfs ik heb met ze gespeeld Popcorn P , shooK on3, GTy ( clan van Popcorn ) En dat toch echt dankzij MaeStrO Owja en die mensen die het heel wat vinden dat ze een paar customs met Tuur hebben gespeelt, hij is bij mij geweest om te gamen en dat waren wel meer dan een paar potjes. Zeik dus niet over een paar customs want uit die customs kun je niet uitmaken wanneer iemand nou echt goed is en nou niet. Maar natuurlijk is ie wel goed
Aight kutwijf oeps dat heb ik niet gezegd snel backspace Maarja snap niet dat ze gewoon ff langer dan 20 minuten kan blijven :{ Slapen kan toch altijd nog Pox jonguh ik denk dat je dikke kans maakt om te winnen