1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ja cker met zown blaasbroek zodat je van de angst gewoon onder t spele gewoon in je broek kan pisse ofnie, miss ook eentje voor sjaak kope miss heeft hij ook zown probleem
     
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    houd je bek man bullet ik ga helemaal niet geownd worden door die n00b die gast is uber slecht.
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha gelijk weer pissed off he :cool: ;) jij bent echt te makkelijk boos te krijgen :+ Gaat wat worden in Almere :p. BTW kent iemand ene Torion ofzo, iemand zei dat hij beter dan hannes is maar over xbc speelt :confused:
     
  4. Candyman

    Candyman Guest

    Ook omdat die gast niet meer speeld !!
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vind iedereen jou ook zo aardig, jij noemt iedereen gelijk een kut n00b. Nu moet je het ook laten zien daar in Almere en niet gaan huilen al word je door mij en Sjaak in de 1e ronde eruit geknikkerd.
     
  6. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    We shall s33333 o_O, we zien wel, ik hoop op een overwachte uitslag. Paar onbekenden van XBC ofzo, zou wel leuk zijn :p
    (weer nieuwe pagina :D) Ik kijk vooral uit naar de dag zelf ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMN jij maakt altijd nieuwe pagina's, ik hoop dat je in Almere minder geluk hebt :+
     
  8. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Pas maar op, anders steek ik een verjaardagstaart in je reet ( met kaarsjes )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  9. Candyman

    Candyman Guest

    Haha kerel je weet dan niks van de pro's af mare met dit soort opmerkingen scoor je!!
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    *snik snik :+
    jammer genoeg voor jou is ie al op, was wel zonder kaarsjes :p
     
  11. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Jawel, ik weet dat jij een pro bent toch? :+
    De enige pro's die meedoen zijn hannes en tuur.
    Gelukkig weet Maestro ALLES van pro's.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  12. Candyman

    Candyman Guest

    Haha 'Moeder' neej mare als je met dat soort gasten speelt stellen ze niks voor marja weet je blijkbaar niks vanaf.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zal je het maar moeten doen met zijn vuist :+
     
  14. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Gelukkig ben jij zo goed he maestro?? :+ , mannetje, bitch zeg je maar tegen je moeder.
     
  15. Candyman

    Candyman Guest

    :+ Zeg niet dat ik goed ben zeg alleen dat ik meer van die gasten heb voorgesteld heb jij wel is met hun gespeeld dan valt dat echt wel meej ene bedankt voor het compliment pro mare verdien geen geld met game duz geen pro 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ik ga gewoon als toeschouwer er naar toe om masterspy uit te lachen :+
     
  17. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    King tuur is goed, als je individueel kijkt staat hij altijd in de plus, als hij verliest ligt het aan z'n team ( voor de patch 111-109 solo ). Ja ik heb met hem custom gespeeld. Ja, hij heeft ook z'n slechte dagen ofcourse, laten we het hopen voor ons dat dat op 18 september zo is :), you NEVER know.
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo grappig he jenss is vandaag geen leuke dag voor jou :eek: :{
     
  19. PoX^

    PoX^ Guest

    Zelfs ik heb met ze gespeeld :+ Popcorn P , shooK on3, GTy ( clan van Popcorn ) _O_ _O_ _O_ En dat toch echt dankzij MaeStrO :p

    Owja en die mensen die het heel wat vinden dat ze een paar customs met Tuur hebben gespeelt, hij is bij mij geweest om te gamen en dat waren wel meer dan een paar potjes. Zeik dus niet over een paar customs want uit die customs kun je niet uitmaken wanneer iemand nou echt goed is en nou niet. Maar natuurlijk is ie wel goed 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Aight kutwijf oeps dat heb ik niet gezegd snel backspace :+
    Maarja snap niet dat ze gewoon ff langer dan 20 minuten kan blijven :{ Slapen kan toch altijd nog :confused:

    Pox jonguh ik denk dat je dikke kans maakt om te winnen ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2005

Deel Deze Pagina