1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    En de prijzen??? ;)
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn _O_ Ik zie die gozers serieus nog de wel van King Tuur en BBE Hannes winnen hoor :)
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    een gratis kinder speeltje uit zoeken bij Bart smit
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het best of 3 zou zijn wint tuur zeker naar mijn mening. Als hij niet wint is het pure pech. Helaas is dat best of 3 niet het geval en wordt het een momentopname. Als het op de speler in Nederland met de meeste skill aankomt is het onderhand toch wel duidelijk dat dat Tuur is met 3 wereldtitels op zijn naam. En ik ga waarschijnlijk niet met pox, want we zuigen als team, als ik al ga :9

    Deze link wilde ik jullie niet ontnemen :) http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=271748268&player=Alex V

    Over de andere potjes gaan we het btw niet hebben :9
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet jij zeggen, als de beste speler met de meeste skills zou winnen ben jij dat toch :p _O_ (vooral na die game van gister op foundation 8) )

    edit: hahahaha daar is ie trots op hoor :p
     
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Valt te bezien... Met racegames is het verschil niet zo groot als bijv met halo 2. Als ie 1 fout maakt kan ie zwaaien. (motogp.xbw.nl lag bijv erg dicht bij elkaar het hele seizoen) en ik heb van tuur al vaker gewonnen met pgr dan jij denkt. Wie had ook weer de kpn challenge gewonnen... ow ja...
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Alex V ??
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Jeeeee... niet dat ik beter ben maar een beetje geluk heb je soms ook nodig }:]
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Don ik zeg niet dat ze slecht zijn. Ik denk alleen dat je ze te hoog inschat.

    Want wat hebben ze nu eenmaal bereikt tot nu toe?? Niks alleen level 36 met DT en level 40 met TS. Iedereen weet dat live toch net iets anders is dan lan. Live is nogal host en cheat gevoelig. Lan totaal niet. En zeg nu niet dat ze altijd of host spelen op level 40, want je hebt zelf gezegd dat jullie bijna altijd host hebben. Daarnaast is Tuur al is 4e geworden met halo 1 op de WCG. En hannes zat in Str8 Rippin.
    Ten 2e stond Hannes 1 game negatief, en niet heel de tijd :{ . Daarop verloren ze 2 keer van Hannes, 1 keer close, 2e keer 30-4 ofzo. Daarnaast verliezen ze ook van DoD Experienz en SpartanSeiken. Dus dan zullen ze wel ff Bahamut ownen? Denk het niet. Bahamut is samen een team met Chaoz. En dat is toch één van de beste spelers van NL.
    Ten 3e spelen team 3d en str8 rippin continu customs en hebben ook niet z'on hoog level op xbox live. Maar ze rapen wel iedereen op de MLG en waarschijnlijk ook op de WCG. Hun zien xbox live als training, niks meer.
    Ten 4e gaan er een hoop redelijk goede teams naar de kwalificatie van de WCG in NL. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Hannes en Tuur makkelijk winnen. Halo 2 is meer dan kills maken, het gaat ook om slim nadenken en de juiste keuzes maken. En ik weet niet of je ooit met en tegen Tuur hebt gespeeld. Maar Tuur is zeer slim en verliest zelden 1 op 1. Ik zeg niet dat hun een slecht team zijn. Ik zeg alleen dat je ze te hoog inschat.
    Ten slotte moet je ook maar eens kijken of je wel oud genoeg bent om mee te doen, want er is een leeftijdsgrens en ik weet dat een hoop halo 2 gamers relatief jong zijn.
    Ow ja van Pox en Alex was een grapje, dat had je helaas niet door :+ .

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=274879318&player=I PsYcHoKiD I
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=274894045&player=I PsYcHoKiD I
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=274908898&player=I PsYcHoKiD I

    Ow en over de prijzen. Je kunt geld winnen. Eerste plaats is meestal 15000 dollar ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Is niet bij alle games zo, echter wel bij de echt populaire games zoals Broodwar en Warcraft. Daarmee sluit je geen goede spelers uit van deelname aangezien alle topspelers al prof gamers zijn, in een sponsor team spelen en er hun brood mee op de plank brengen. :) Ben je in 1 van die games goed dan moet je je eerst laten opvallen door hoog te scoren bij online toernooien (2 jaar terug was wgtour.com mateloos populair) om zo uit eindelijk gevraagt te worden een prof team.
     
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    er is zeker een leeftijdsgrens maar als je jonger dan 17 jaar bent dan mag je met toestemming van je ouders toch meedoen. In het vervolg eerst ff dit soort dingen na checken voordat je ze uit
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Voor halo2 denk ik dat king tuur en hannes doorgaan, of anders Reson met Cosmus. Ik geef ze beide een grote kans :)
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm wie is die Cosmos eigenlijk speelt zeker geen xboxlive of wel?
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    nee hij speelt geen live want hij vind dat gay :cool:, gelijk heeft die eigenlijk.
    Maar skills heeft die gozer zeker, hij was een van de betere nederlanders in halo1, op lan en online. Reson en Cosmus speelden in halo1 ook al samen en hebben dus een redelijke teamwork, ik weet niet of ze hannes en tuur kunnen verslaan maar met een beetje geluk lukt het ze mischien nog wel :)

    Hij kon trouwens vorig jaar met de wcg doorgaan naar amerika, maar hij verloor express dus ging gizmo door _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  17. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Mr chaoz of Reignofchaoz, apu?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2005
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    wat is daarmee?
     
  19. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    over dat bahamut met ene chaoz zou spelen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2005
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ohw op die fiets :cool:

    Beetje editen he ;)
     

Deel Deze Pagina