1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. PoX^

    PoX^ Guest

    * verwijst naar het WCG Thread, Max zegt '' met rachel heb ik het uitgemaakt ''

    Hieruit kan ik opmaken dat je de boel nu zit voor te liegen jij Meneertje Maximus, dit is niet de bedoeling hier. Bij deze krijg je een PW wat staat voor Pox`s Waarschuwing. Laten dit niet meer voorkomen Meneer Pure
     
  2. Candyman

    Candyman Guest

    Apu het is wel leuk affentoe met dat soort gasten te spelen. Ene slijmen neej sorry jongen boeit mij z'n spelletje nou leuk om te spelen mare thats all! Ene meeste mensen weten dat ik veel sarcasme in zo'n forum gooi marja hey jij en een paar anderen weten dat blijkbaar niet valt me meej dat je niet serieus reageert op de post van jensss en bullet. Ene op live gooi ik er nog een dozes meer sarcasme in zo als bv. het liedje i'am a halo pro mare wat weet jij af van lol. Ene weet dat je toch weer wat weet te vinden uit deze post waar je serieus op moet reageren duz *
    1. Merel is geen mus
    2. Moter is nog steeds geen bus
    3. Je lijkt er dan wel op mare je bent toch echt niet je zus.

    Wordt vervolgt
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Engelse :eek: damn die engelse bij ons gatverdamme zeg, spierwit en gewoon een hoofd om misselijk van te worden :p
     
  4. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik laat dat maar aan jou over gast, goed bezig :) Ga ik als een trouwe loebas wel weer terug in m'n mand (want als mijn vriendin boos wordt }:] tatatadam!) Hell breaks loose.
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Puremaximus wat is je MSN?

    BTW Apu speel jij nog wel us halo2?
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms kom je toch eng serieus over, je sarcasme is niet echt duidelijk.

    Ja schat ik speel nog halo 2.
     
  7. PoX^

    PoX^ Guest

    Wij schrijven I nogal altijd met een hoofdletter, ik corrigeer '' I`m a Halo pro ''

    I`m is van I am wat afgekort staat

    Halo moet met hoofdletter omdat het een naam is van een computer spel

    Laat dit niet meer voorkomen om dit zo brutaal op dit forum te zetten.
    Bij voorbaat dank

    Ook de PW`s kunnen aan vrienden worden gegeven }:]
     
  8. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    God mag weten wat er gebeurd als jij ooit administrator mag worden. }:]
     
  9. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    poxxiieee nerdje je vergeet floor stomme drol ik hebt niet meer over rachel, ik heb wel gelogem ze woont in de States neit eng, oooohhh stoute ik
     
  10. PoX^

    PoX^ Guest

    Ik laat de functie administrator maar hangen maar ik zou mijn diensten wel kunnen uitvoeren onder de functie moderator :cool:

    Prettige avond nog jongens *)

    Edit: Max wij noemen pro`s geen nerds, laat dit duidelijk zijn want anders krijg je de 2e PW en daarna een OPB wat staat voor '' officiele Pox ban ''

    You`ve been warned
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  11. Candyman

    Candyman Guest

    Apu da valt ook wel meej mare dat van de VGL enzo da meen ik gewoon maar daar probeer ik niet mee te zeggen dat ik goed ben of iets in die richting maar dat die montage me gewoon zwaar tegen viellen ene ik weet ook wel dat ze goed teamwork hebben enzo marja daar had ik het niet over.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  12. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    het spijt me langharige Pro
     
  13. PoX^

    PoX^ Guest

    Ben bij de kapper geweest en dat wist je best :mad:
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok ik zal je niet meer aanvallen. Maar het is ook geen montage maar een gewoon filmpje. Montages zijn vet maar zeggen weinig, dit zegt wel iets. Individueel komen ze niet altijd geweldig over nee maar ja ze spelen ook wel op een erg hoog niveau, maar al zie je dat het team zich zo weet te positioneren dat ze er eerst een verzwakken, en vervolgens een ander hem afmaakt vanuit een andere hoek. Geweldig.
     
  15. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    volgens maestro is t nog steeds lang
     
  16. Candyman

    Candyman Guest

    Jah idd dat klopt heb je gelijk in mare als ik zo zie hoe ze omgaan met een sniper of een br denk ik van hey change je sensivety naar 5 inplaats van 10 :p.
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah die OGRE 2 kan echt niet no scope he :+
     
  18. PoX^

    PoX^ Guest

    I`m a Halo pro, don`t tell me cause I know... I will own you... I no-scope you...

    Maestro is a pro, don`t tell me cause he know... He will own you... He no-scopes you...

    Ik trek uit deze tekst de conclusie dat wij pro`s zijn :+ Dit geldt ook voor PureMaximus, Jenss en Bullettime. Ook Jan is welkom in onze pro clubje :9
    Daarom gaan wij op de WCG ook iedereen terroriseren. Dan gaat het tenminste nog een beetje over de WCG hier }:]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Maximus zit echt zwaar aan de drugs. 8)
     
  20. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    als jij een pro bent dan is me oma measto s moeder
     

Deel Deze Pagina