Ik ben overigens dat wannabe mod gedoe beetje zat, kunnen we ons hier nou gedragen in deze thread of hoe zit dat? Laten we gewoon on-topic gaan en daar mee leren te leven. Sjees hebben jullie geen leven ofzo? Ok succes jongens Max, ik heb je nummer dus ik zou maar effe oppassen als ik jouw was
purno wat zei ik noiu over dat je t geheim moest houde, nu kan iedereen t zo leze Btw nu iederen t tog weer, jou shit SuCkt
ok ik ga nu slapen en over deze discussies nadenken, de naam wordt iig XBW Owners We gaan bewijzen dat we pro zijn
omdat jou naam er een beetje op lijkt voelt meneer de "pro" zich weer geleik aangesproke, ik bedoel natuurlijk Measto de hulppiet van sinterklaas
OOohhh flauw van mij heaaaa ik steel de host, en iedereen mag t wete en iederen die dit leest is homo
ja dus ik mag nog, en btw iedereem mag t wete, KOOP NOOIT EEN KINDERMENU BIJ SNACKBAR SCHIJNDEL, je krijgt een 1 bij 1 cm hamburger, een samson en gert cola, niet te zuipe, 6 patatjes en een kut speeltje, geef mij maa de mc do