Er gaan gewoon teveel mensen aan de WCG meedoen. Ik en Sand kunnen ons waarschijnlijk niet eens meer inschrijven, er doen ook zeer veel mensen meej waar ik nog nooit wat van heb gehoord best raar opzich.
Ik denk soieso dat de helft toch niet komt opdagen, iedereen kan zich aanmelden maar ook echt komen opdagen is het 2de.
uhm rumble pit is 1 en al kill stealing dus houd je mond en hij heeft me zeker niet geownd met 1 kill verschil verliezen noem ik geen ownen ik heb vaak genoeg in team games tegen hem gespeeld en daar heb ik hem toch hard in geownd iedere keer dus. Mah we zien het wel op de wcg ik wed dat ik hem met don samen easy kan beaten
ja ik bedoel sommige zijn gewoon te lelijk dus ja, of hebbe een erstig prbleeem va nacne zoals bekside, dat soort mensen komen niet. sorry niels7killer no hard feelings
alle apen stinken hoor, maar ik geef toe ik heb geur tv en als i bij apu in de lobby zit dan begint t hard te meuren
ja altijd mij uitgschelde hea, altijd aan me twijfelen. meastro t is uit, je twijfelt te veel aan me ik DumP je