1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. Candyman

    Candyman Guest

    denk je ... volgens mij zijn er ecth veel singel gejoint bij halo 2 en daar is het juist double ..?
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu even om on-topic te blijven. Op die site van world cyber games hebben zich voor Halo2 al meer dan 50* teams ingeschreven maar hoe gaan ze dit in godsnaam aanpakken met 16 xboxen waarvan er waarschijnlijk ook nog is 4 gereserveerd staan voor DOA ultimate.

    Dus waarschijnlijk wordt het een hélé lange dag 18september en gaan ze het nooit halen met de tijdsindeling...

    Maar toch denk ik dat veel mensen niet komen opdagen...
     
  3. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, sommige zijn dubbel ingeschreven, sommige schrijven in voor de gein en veel zullen er wel toch niet komen dus ik verwacht dat er veel zullen afvallen.

    Wel lastig om nu dan te bepalen hoe het toernooi ( wanneer lig je er uit ) geregeld word. Maar da zal wel goed kome:d
     
  4. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    k schrijf me niet meer in. ik doe nu toch mee met mlg ffa tournooie war ik telkens tege pro s meot spele voor geld:p

    laatst tegen hellboy:p
     
  5. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoelaat de aanvangs tijd is voor wcg?
     
  6. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    zo gezien het aantal mensen van 10 uur s ochetens tot 10 uur de volgende ochtend en dan halo 2 nog
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een vraagje. Ik en Sjaak hebben ons ingeschreven en een teamnaam ingevuld maar die komt er niet te staan. Kan dit veranderd worden??
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag sluiten de inschrijvingen
    Gepost door Benny op 8 september 2005 - 15:37
    Volgende week zal naar alle deelnemers een mail worden gestuurd waarin één en ander nogmaals wordt uitgelegd.

    http://www.worldcybergames.nl/?page=news&id=56
     
  9. Candyman

    Candyman Guest

    Shit dan moet ik opschieten :p
    hey jongens ik denk zelf dat wij (Nederland) een goede kans maken zelfs zonder tuur de titel verdediger mare hoe denken jullie daar nou over ? ;)
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    doet tuur niet meer mee dan? :confused:
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt of Nederland een kans maakt zonder Tuur.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2005
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ohw op die fiets... Tsjah echt kans op de titel denk ik niet, maar ver zullen we zeker komen.
     
  13. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    NL komt zowieso niet ver! Ik bedoel ja Tuur tegen OGre's, xyos(zyos), saiyen, hotshy, etc. Ja dan gaat het vast goed komen als je moet spelen tegen mensen die het al een vol jaar spelen op MLG ( en ja ook splitscreen ) en bijna alles hebben gewonnen.
    Ze kunnen de druk dus aan ze weten wat de spanning is etc, en zo ownen als de beste in halo 2(full/splitcreen) dus neen ze maken niet echt een kans.
    Al zou het wel mooi zijn.

    En kom AUB niet aanzetten met maar tuur is ook wat gewend! Ja dat zal dan best maar hij heeft maar 1 ding gewonnen op halo 2 ( met luck en HOST My mening:p en van vele andere ) Ik hoop dat Nl wint if course, maar als we reeël zijn maken we niet echt een kans.......
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het totaal mee eens.
     
  15. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt grappig met je antwoorden :confused:, geef dan geen antwoord als je er geen antwoord op weet
     
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    volgens mij denk jij dat het wcg 1 grote WC-Gay kampioensschappen zijn ofzo;)
     
  17. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    k snap niet wat je bedoelt kan je t herhale
     
  18. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    is dat het niet dan....
     
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    officieel niet..maar je kan masterpsy vast wel meenemen om tegels te gaan tellen in de WC..
    of om sterren te kijken;)..
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    jah das waar maar dat hebben bijna alle deelnemers last van

    alleen in de US en canada zijn ze aan dat soort events gewend ,en dat komt door grote toernooien zoals de MLG en VGL, daarom zullen de NL'ers niet echt heel grote concurrentie zijn voor de top spelers van de US of Canada ( al hoewel de Canadesen flink wat skill hebben verloren door het stoppen van Darkman en Junior Canada, was ok wel beter bekent als junior_ca)

    maar er is nog hoop want de meeste landen hebben niet van deze toernooien dus NL kan wel ver komen als we tegen andere spelers spele die dit niet gewend zijn

    en k weet dat tuur dit wel gewend is maar niet in de maten van de Amerikanse en Canadese top( maar ik wil ni zeggen dat Tuur NL gaat tegenwoordige ;) maar hij heeft wel meeste ervaring op dat gebied)

    jah lang genoeg serieus gedaan k ben weg _0/
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005

Deel Deze Pagina