Bedankt.. ik moest ff m'n Winamp updaten. Nu is de Counter-Strike finale aan de gang. Dus die van Halo 2 komt nog? Is er ook ergens een Frans/USA kanaal?
Zie ik net pas dat de inschrijvingen afgelopen week geopend waren. Is het gisteren al gesloten! Lekker dan, wilde meedoen met Dead or Alive
Saboteren is gewoon een paar draadjes loshalen oid zodat de controller niet werkt. Sabotage wordt vaak gebruikt in spionnenfilms oid, dan saboteren ze een machine van hun vijand en als die dan zijn wapen wil activeren -of iets in die richting- gaat het mis/werkt t niet. In het interview vragen ze zich af of gamers er niet alles voor over hebben om tuur te verslaan, hieronder valt sabotage, waardoor hij niet optimaal speelt aangezien zijn controller kapot is.
Esa Lehnitz 1 (Lehnitz l wHite, BecKs) van Duitsland is door. Namen zeggen mij allemaal niks. De enige die ik van naam kende is pr0gamer, en die is niet door.. wel opmerkelijk. Uitslagen: http://www.wcg-europe.org/de/dotlan/?do=teilnehmer&id=31
Die gasten hadden geloof ik ook van Hannes en King Tuur gewonnen dus ik denk dat die wel aardig goed zijn