Hmm heb ik gezegd dat gamen voor nerds is? Neeh toch? Ik zeg alleen dat ik me niet trots kan voelen, ook omdat bijvoorbeeld nummer 1 in de wereld met tennis zoveel moeilijker is en zoveel meer vaardigheden vraagt... Maarja laten we der maar over ophouden is misschien niet zo slimme discussie voor een forum
waarom neem je dat serieus Mensen ff 1 Post Over dit: Ik ga VanAf Deze Post op verzoek Van Bullettime 88 serieus posten.
WcG wordt echt wel vet hoor MaX!!! dat jij nou niet mag van papa en mama Als de eerste ronde gewoon knock out wordt ligt zo de helft eruit _0/ (als ik daar maar niet bij zit )
Vraagje: Ik word gereden naar Almere door mijn broer, kan hij ook tijdens de wcg meekijken en/of moet hij dan ook entree betalen?
Even tussendoor ik wens DonScorpion en MasterSpy NL heel veel succes tijdens het WCG kampioenschap. Natuurlijk de andere ook
anders ga je tuur zijn kont even aflikken oke waarom is iedereen toch zo bang voor hun... hebben jullie geen zelfvertrouwen ofzo hij is goed maar het is geen god ofzo hoor
ik noem ook maar een naam bullet pas op als je in de 1e ronde tege reson moet dan lig je er tog geleik uit. WcG Suckt reson je kont smaakt naar appelmoes
WCG suckt ... hmmm ik dacht dat jij serieuse plannen had om mee te doen Pure Maximus... ??? Ik ga niet naar de WCG om te winnen ik ga daar gewoon naar toe om al die koppen is te zien en gewoon ff over een schouder mee tekijken hoe die jongens nou spelen.
Masterspy gaat winne, hij reaped jullie allemaal of jullie t nou leuk vindne ofniet, je maakt geen kans
Lol maar gasten mijn xbox live accoutn gaat weg en ik stop met live dus doei ga xbox verkope en w8 op xbox 360 mense. kom morge mss nog ff online ltr gaste