dag dag _0/ waarom stop je eigenlijk met live? je kan het toch net zo goed door laten lopen voor xbox 360 :{
omdat me ik hele tijd ruzie had met me pa enz... je kent het wel.. maar mijn pa doet egt ALTIJD moeilijk egt un klootzak zegt ja je doet nix anders dan xboxen (terwijl me dikke zusje hele dag voor de tv hangt geen vriendinnen heeft en hele tijd eet en daar zegt die nix over) en dan zeg ik ja t is tog zelfde als tv kijke alleen vind ik het leuker . hij doet ook nix anders danhele dag zeike. en ik sprot meer dan xboxxen maarja dat kan die dan weer niet zien want hij zit op werk. want als hij thuis is rond 7 uur ben ik meestal aan het spele en dat ziet hij alleen maarja laat maar ........................... :{ voor de gaste waar ik veel mee speelde mijn msn keftenthof@hotmail.com
jij bent de enige die hij niet zal missen gok ik apen kan ie ook zien in de dierentuin. maare cieba verkoop niet man, ga dan minder spele
Kweet niet over jullie Mr Wolfenstein en Tig3rclaw kennen, maar ik moest net tegen hun spelen. (gasten zijn 39 en 40). Hebben ze gewonnen omdat ze gingen hiden, echt facking zielig man. http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=302810935&player=xI IceBullit Ix
Account waarmee ik nu speel is xI IceBullit Ix, maar kspeel niet serieus ofzo.. kben maar 21 met slayer
haha verloren van mr wolfenstein, n00b. Wolfenstein gebruik geen host programma. En dat ze gaan hiden is heel normaal als je voorstaat. Leer je ook mischien nog als je level 40 bent. Kom nog maar is een keer rematch doen tegen wolf en mij
ik heb wolfenstein met tigerclaw in zin team ongeveer al zown 5 keer verslage in teamslayer, hij gebruikt geen host programma fzo hoor, en hij is ook best goed, tiger ken ik al veel langer hij is ook goed
Wolfenstein is net niet zo goed als mij maar hij kan aardig schieten ja Niet meteen zo zielig alles gaan reporten op xblforum als je van nederlanders verliest Jerreby
Tsk, wie verliest er nou van Wolfenstein? Wolfenstein gebruikt geen host proggie, laten we dat even duidelijk maken Exquizit, je hebt dan wel 5x gewonnen maar je verteld niet hoeveel je wel niet heb verloren van die tjap (genoeg dus )
wie bedoel je, ik heb 2 erge verliezen gemaakt op slayer/skirmish, volgens mij was jij erbij op warlock tege goatsalyer enz....NooBs Met Geluk AAAAH en ik heb 1 keer verlore van max attack op onze host aant begin d8 wij,,, aaha appeltje eeiittje maar er zate 2 turkeste grieken bij en die konden het wel
idd levels zeg helemaal niks meer, mr wolfenstein 40 legaal? pfff dan weet ik niet wat de meeste hier dan zijn
Ik kan me wolfenstein niet herinneren als een goede speler om eerlijk te zijn.. marja da is dan ook al weer een tijdje geleden marja hey levels zeggen idd niks meer!