1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Edit Hoer <---------- :p

    Ik edit bij de meeste dingen die ik getypt heb, zie altijd wel een foutje ofzo.
    Maar ok weer ontopic.
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is er al een locatie en datum bekend van waar de voorrondes in nederland gespeeld zullen worden?
     
  3. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Wordt nog bekend gemaakt.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hmmkay
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    ReignofChaoz offcourse.
     
  6. PoX^

    PoX^ Guest

    Alex V en ik hebben maar een tijdje in gedachte gehad om samen te gaan. We kwamen er al relatief snel achter dat het niet veel uitmaakte, natuurlijk is veel samen spelen een goed voornemen maar dan nog zouden we niets beginnen tegen broken en tuur. Dat potje van mij tegen broken van 30-1 was dat ze map control hadden en nadat we 0-10 stonden er inrushte om zoveel mogelijk met ze te praten :) We waren anders mischien wel met 30-10 geownt :p. Ik heb gezien hoe ze de map control pakken en ik denk ook dat ze zwaar goeie kans maken op de WCG. Als ik hun de 2e plek veroveren en dan nog kunnen gaan zou ik zeker gaan want ze hebben heel goed teamwork. tot zover :) Pox
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd, ik heb op 1 op uit 3 potjes tegen hannes en tuur een positieve score gehaald en de rest was redelijk brandhout. Als ik op wcg al een kans wil maken moet ik met een hele goede teammate gaan die iets beter is dan ik en ik moet dan op mijn allerbest spelen. Kortom kans is miniem. Pox had tegen tuur geen enkele kill dus dan zie ik niet echt potentieel, met alle respect voor pox verder hoor :cool: Maar ik heb vandaag tegen die brokenhunter en die andere frits gespeeld, zo bijzonder vond ik ze niet echt. Bemsma en ik speelden allebei een beetje zuinig dat potje en we verloren nog maar met 2 punten op hun host... Waren redelijk aan elkaar gewaagd in die game en dat kan ik van die matches tegen hannes en tuur niet zeggen. Maar goed dat was 1 game dus dat zegt ook niet zoveel. We zullen gewoon af moeten wachten wat er gebeurt, het blijft immers anders op een toernooi. Daar speel je onder totaal andere omstandigheden, en zenuwen gaan dan ook een rol spelen. Tuur speelt ook onder hoge druk omdat van hem verwacht wordt dat hij wint, het blijft ook maar een mens.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  8. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmm HWahwha ben zkers benieuwd wie ergaan winnen, maar geloof me niemand gaat makkelijk krijgen.

    Hannes en Tuur zijn goede splers maar tegen gewoon redelijke splers, die slim zal close zijn en ik geloof wel bij de grote opkomst van halo2 dat dat wel kan gaan gebeuren.
     
  9. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja nog een ding de gene die in Nl wint heeft gelijk wel goede kans om te winnen op wcg, duitsland italie engeland zal niet winnen van NL en alle die andere landen zie niet echt als bedreiging naast amerika dan.
    En al die Aziaten kunnen inpakkendie mogen lekker 1 of andere strat. game gaan doen :)
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    mwoah, onderschat engeland en sweden niet. Die landen heeft ook een paar goede spelers.
     
  11. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Alex V, die Frits was zijn neef en broken probeert hem wat hogerop te brengen, vandaar dat ze wat minder uit de verf kwamen, maar toch had hij nog 17 kills van de 22.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2005
  12. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Zweden heeft geen Halo2 WCG, beetje jammer want ik had Nutte wel een goede kans gegeven om ver te komen. In Engeland gaan Dread en Lethal winnen denk ik. En in Nederland hannes en Tuur. 8)
     
  13. Candyman

    Candyman Guest

    Hahah die Dread en Lethal heb ik ooit nog met double team verslagen lang na de update op hun host ene als ik dit hier allemaal lees krijg ik echt zin om samen met sandkeeper daar wat te spelen kijken hoe ver we komen.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dread en lethal zijn nou niet echt de beste spelers van engeland, maar goed de baas zegt het, dus die zullen wel door gaan.
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Still not impressed. Wij speelden echt brandhout dat potje. Hij zal vast goed zijn maar in dat potje kwam het er niet echt uit iig. Ik ben 8x door hem gekilled en ik had hem 5x.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  16. XboxRulez87

    XboxRulez87 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij krijgen Tuur en Hannes het wel lastig hoor , er lopen zat goede Nederlanders rond.
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het blijft een momentopname dus tuur en hannes zullen het dan ook moeten doen keer op keer. Kans dat je dan ergens een x een steekje laat vallen is best groot en dan mag je meteen naar huis. HALO is veel meer situatieafhankelijk dan bijv. een PGR2. Tuur met een racespel kloppen is veel moeilijker. Dat ze de beste zijn staat voor mij buiten kijf, maar daarmee win je nog niet meteen elke match. Kans dat ze verliezen is er dus idd. Voor de Nederlandse kansen is het denk ik wel het beste als zij doorgaan.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  18. XboxRulez87

    XboxRulez87 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    je heb toch ook nog die vison sky ofzo met ze billy blade....... die waren dacht ook goed?
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Vision Sky en Eso Blade ja. Ik vind vision met name goed in stucken 8) Nederland is sowieso het moeilijkste land om de wcg voorrondes te winnen samen met de VS en zuid Korea.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Vision sky en eso blade.. tsjah vision zat bij mij in de clan en hij is erg goed. Ik weet alleen niet wat ik van ze kan verwachten in competitie verband.
     

Deel Deze Pagina