Ja idd, ik heb op 1 op uit 3 potjes tegen hannes en tuur een positieve score gehaald en de rest was redelijk brandhout. Als ik op wcg al een kans wil maken moet ik met een hele goede teammate gaan die iets beter is dan ik en ik moet dan op mijn allerbest spelen. Kortom kans is miniem. Pox had tegen tuur geen enkele kill dus dan zie ik niet echt potentieel, met alle respect voor pox verder hoor Maar ik heb vandaag tegen die brokenhunter en die andere frits gespeeld, zo bijzonder vond ik ze niet echt. Bemsma en ik speelden allebei een beetje zuinig dat potje en we verloren nog maar met 2 punten op hun host... Waren redelijk aan elkaar gewaagd in die game en dat kan ik van die matches tegen hannes en tuur niet zeggen. Maar goed dat was 1 game dus dat zegt ook niet zoveel. We zullen gewoon af moeten wachten wat er gebeurt, het blijft immers anders op een toernooi. Daar speel je onder totaal andere omstandigheden, en zenuwen gaan dan ook een rol spelen. Tuur speelt ook onder hoge druk omdat van hem verwacht wordt dat hij wint, het blijft ook maar een mens.
Laatst bewerkt: 17 aug 2005