Wat ik wel ZWAAR kut vind is dat ze die regels hebben aangepast: het is nu tot de 40kills en 10minuten speel tijd dat wordt dus met een paar kills voor staan en dan campen voor het leven!!! Wel lomp dat ze dit doen maar toch wel handig dat het best of 3 wordt *) Eindelijk heb ik is die nieuwe pagina
E-Unit & Lunatic zijn echt de shit, die gasten zullen iedereen pwnen op de WCG. Die Reson en Xstyle maken geen kans.
Jah daar horen jullie het. Luister maar naar ogre1 hij weet hoe het spellletje gaat PS. Ik heb hem cursus nederlands gegeven.....hij is egt goede leerling!
haha ben jij E-UNIT van connect? wat heb ik jou vaak geraped man haha , ken jij xstyle en reson wel? ik schat 40-15 hooguit
aaah sostic is er 1 die tot 5 uur nog op live staat te praten met een dom meisje, dus het kan nog wel ff duren
nja binne 10min kan iedereen onderand winne.. gewoon voorstaan en campe met zwaard etc idd.. mja we zullen zien..
Jullie krijgen geen host jullie jatten hem, dat heeft Wolfie toch zelf gezegd tegen mij. En komt Wolfie ook naar Almere??? Maar ja wie zijn the answer en EthiX??? En zitten we nu in poules??? Ik heb nog geen mail gehad.
Zondag kunnen we allemaal jullie live volgen via dit kanaal: http://www.worldcybergames.nl/?page=wcglive
Jatten is het totaal niet, het is gewoon dat je altjid host hebt emt het programma. Jatten staat boven deze truuk en word gebruikt door mensen die andere er dan uit booten bij het begin. Wolf komt ook ja, spelen samen
Het gebruik maken van dergelijke programma's (firewalls) is cheaten (bepaalt door Bungie). Ik kan ook zeggen: door rood licht rijden is in mijn opzicht niet fout, als het zo in de wet is bepaald, is het zo.
en wat als er nou 2 teams zijn die allebij het programma gebruiken en die komen tegen over elkaar? ... ( sorry oftopic maar moet het even weten)
dat gaat niet. Als iemand het programma gebruikt dan kan degene die het programma aan heeft staan niet joinen. Dus er moeten altijd mensen jouw joinen als je het programma aan heb staan