ik wed dat masterspy in de eerst ronde verliest, verlies ik nu dan krijg ik een zoen van de verliezer van de andere weddeschap TE GAY
maare ik heb 1 vraag aan lui zoals gansterdwerg etc. waarom vergooie jullie je geld echt. denke jullie nou sereius dat jullie een kans hebbe, ga veotballe ofzo
is toch precies hetzelfde, je jat toch ook zegmaar de host door te zeggen, die krijgt hem, terwijl misschien de tegenstander betere connectie heeft. ach jah, vandaag weer slayer gedaan, ging goed zo en dan kom je weer tegen host jatters en speel je lekker met gele connectie
ohjah don, die dutchchampion is facking slecht, en daarna ons uitschelden voor noobs http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=304136899&player=Niels7killer
Normaal doet hij het ook wel ok. Hij speelde ook niet echt met een topteam en het is gewoon zo dat als jij de rockets hebt op foundation, de tegenstander nog weinig kan doen. Maar dan achteraf te gaan schelden..........Ik ben geshokkeerd, de jeugd van tegenwoordig.
watskeburt maarja, zijn begonnen bij 1 rocket, die killde ik met gun turret en daarna ook hun beide battle rifles, dus ze moeten opzich niet zeuren, want wij hadden pas naar 1 minuut een rocket ofzo.
jepz he is, maareh, die tigerclaw is ook niet zo goed en is ook 40, ik snap het niet, ik wordt alleen maar gecheat