1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

1. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    lol kheb nooit teguh je fake account gespeeld achilles/ japyoo... en was t niet altijd van mag ik aub bij jou Freakin?verder wou ik je even positief welkom heten, vat dat dan niet verkeerd op kerel O-)

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen het wel. Maar beoordeel ze a.u.b. niet op hun level. Spelen stuk voor stuk met Igor en England ownz u.

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Welke mensen vertegenwoordigen NL nou op dit Toernooi,en bij welk onderdeel?

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De voorrondes moeten nog plaatsvinden hoor..

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    O sorry dat ik het vroeg...

6. JapYooStyleZ

JapYooStyleZ Guest

looool wanabe :+ haha

7. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Hey geen slecht woord over freakindell he :9

Je kan je wel onderscheiden in behendigheid overigens. Minder makkelijk dan in halo 1, maar in close combat en dergelijke kun je vaak iemand die slechter is nog steeds neerkrijgen ook al ben je al bijna dood. Mja we zullen morgen wel zien hoe iedereen speelt, wordt iig goed vet :)

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Succes ;). Tis jammer dat het voor mij tever reizen is (naja, twil wel maar kheb geen zin om meer dan 3 uur in de trein temoeten zitten). Ik zal het wel volgen via die WCG website :)

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je op de een of andere manier ook alles kan volgen via Winamp. Want vandaag ging alles niet vlekkeloos met Windows Media Player.. vastlopers e.d.

10. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635

blind64dj...das lang geleden, kwou ff zeggen dat hannes niet meer zulke totale ownage had als bij halo1 hoor:p...tijden veranderen en games veranderen...
    er zijn nu genoeg spelers die hannes zweethandjes kan laten krijgen...:p

11. fetEX

fetEX Guest

Candyman : Ik ben benieuwd hoe ik daar op een tournooi zal spelen ene hoe op een splitscreem ff kijken hoe dat gaat. Ik zit hier bij sand mare hij is jarig dus ff geen splitscreem heir.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @MasterApu , die igor is dat het kereltje met een hoog piepstemmetje, en zo ja die hebben wij hier ook eens een keer gehad .
    Mijn zoon en zijn kameraad waren eens aan het team-slayeren en ze kwamen nog één man tekort toen mijn zoon zijne kameraad zei dat hij nog een goede speler wist die level 41 was en joinde hem .
    Na afloop van dat partijke moest ik vaststellen dat die igor juist geteld 4 kills achter zijn naam had staan in een 50 tegen 48 gewonnen match en dat hij het meest van allemaal dood was gegaan, naja zijne computer zal op dat moment niet aangestaan hebben zeker. ;)

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand het al volgen via worldcybergames.nl? Bij mij staat er dat ze om 10 uur beginnen maar ik zie nog steeeds niks van halo2 :confused:

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er is nog niks. Hoe volg je het: via Windows Media Player of via Winamp? Want WMP loopt bij mij vaak vast..

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Windows Media Player..

Wel klote dat er nog steeds niks is nu heb ik alweer Bullettime en destroy gemist :{

Edit: Nu zie ik wel beeld niet erg interessant trouwens maarja..

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  16. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, laatste keer dat ik tegen je speelde was jij met pluto op pluto zn host en toen wonnen wij 50-40 ofzo, toen zeurde jij heel de tijd over rockets. 8) Daarna heb ik nooit meer tegen je gespeeld want ik haat PAL en ik vind jou irritant.

17. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi blauw scherm...

18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nee.. geen blauwe schermen!!! 8)

Altijd maar standbyen.. :+

19. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Igor is weer bezigggg! :+

En we hebben beeld!

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat tot 20:00 vanavond door.. het is dus uitgelopen.

Deel Deze Pagina