WCG.nl Daar moet je het toch kunnen bekijken? Ik zie namelijk geen ene moer. Hoe kan je dit wel zien? Ik klik op WCG live, maar kzie nix Laat maar, via internet explorer kan je wel kijken. Ik gebruikte Mozilla...
Jah idd. Maar ze hadden eerst ook nog een commentator nodig en dat is een halo 2 speler dus wie weet...
King Tuur & BBE Hannes zijn door naar de volgende ronde. Ze speelden tegen 2MT. Ze wonnen met 25-17, 25-15. 2MT had mooi gespeeld, vooral tegen de wereldkampioen.
ik vond dat lockout potje egt zo slegt, die combo s en dan nog 5 keer meote schieten om iemand te kille best slegt ookal is t op splitscreen.
Hehe jah man, en dan zeuren over 50 hz _0/ Wij hadden ook mee moeten doen Pure waren we vast wel ver gekomen
Naderhand zeiden ze dat het o.a. kwam doordat er met PAL 50 werd gespeeld. Toegegeven, dat is even wennen. Misschien dat die andere gewend waren aan PAL 50. Edit: Ik betwijfel of er nog veel Halo 2 wordt uitgezonden. Volgens mij vinden ze Warcraft 3 veel belangrijker. Bij Halo 2 zullen ze denk ik alleen de belangrijkste matches uitzenden.
Hij loopt nu wel weer lekker hoor . Maar god ik word gek van warcraft 3, laten ze is ff wat anders uitzenden. Of hebben ze het laatste 1/2 uurtjes nog andere games laten zien?